1

چه‌کسی جلوی اکران فیلم تازه بهرام رادان را گرفت؟!+عکس

سینماژورنال: در یک اقدام غافلگیرانه و بی‌سابقه و یک روز مانده به اکران تازه‌‎ترین فیلم سینمایی بهرام رادان با عنوان «حكايت عاشقي» از اکران این فیلم در سینماهای کشور جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش سینماژورنال یک روز مانده به اکران سراسری فيلم سينمايي «حكايت عاشقي» A Tale of Love به کارگردانی احمد رمضان‌زاده و به تهیه‌کنندگی «مسعود جعفری جوزانی» و در یک اقدام غیرقابل پیش‌بینی و غافلگیرانه توسط شورای صنفی نمایش، از اکران این فیلم عاشقانه در سینماهای تهران و شهرستانهای مختلف کشور جلوگیری به عمل آمد.

تاکنون هیچ توضیح مشخص و قانع کننده‌ای به شرکت «جوزان فیلم» پخش‌کننده اثر درباره جلوگیری از اکران ارائه نشده است.

اعتراض پخش کننده به مسئولان ارشاد

در این زمینه، اعتراض شرکت «جوزان فیلم» به مدیریت مسعود جعفری جوزانی پخش‌کننده فيلم سينمايي «حكايت عاشقي» در سینماهای کشور، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است و متتظر تصمیم نهایی مسئولان سینمایی این وزراتخانه هستند.

اکران سراسری و عمومی «حكايت عاشقي قرار بود از روز چهارشنبه 27 آبان‌ماه جاری توسط شرکت پخش «جوزان فیلم» در سینماهای تهران و شهرستانهای مختلف کشور آغاز شود، ولی بنا به دلایلی اعلام نشده از طرف شورای صنفی نمایش، از اکران آن جلوگیری شد.

در این فیلم بهرام رادان، قطب‌الدین صادقی، بهمن زرین‌پور، شیلان رحمانی و شوان عطوف بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون اقلیم کردستان و عراق و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حکایت عاشقی
بهرام رادان و شیلان رحمانی در نمایی از “حکایت عاشقی”