1

يكتا ناصر: بگذاريد رازها مسكوت بماند…

سینماژورنال: “ترور” تازه ترین نمایش حمیدرضا نعیمی کارگردان تئاتر که مضمونی پیرامون شهادت امام علی(ع) دارد از جمله نمایشهایی است که مدتی پیش از روی صحنه رفتن در کانون توجه قرار گرفت.

به گزارش سینماژورنال توجهات به این نمایش به خاطر حضور میترا حجار در تمرینات و سپس انصراف از حضور در نمایش به دلیل ریزش پیشانی سالن اصلی تئاترشهر بود.(اینجا و اینجا را بخوانید)

مدتی بعد از انصراف حجار از کار در این نمایش یکتا ناصر بازیگری که در سینما به خاطر همکاریهای مداومش با منوچهر هادی در “یکی میخواد باهات حرف بزنه”، “زندگی جای دیگریست” و “من سالوادور نیستم” شناخته می شود ایفای نقش اصلی زن “ترور” یعنی “قطام” را برعهده گرفت.

با حجار تماس نگرفتم چون رازها مسکوت بماند بهتر است

یکی از پرسشهای مخاطبان “ترور” این بوده که آیا یکتا ناصر برای بازی در نقش “قطام” از بازیگر قبلی این نقش اجازه گرفته یا نه. ناصر در این باره به “فیلم نت” گفته است: خانم حجار همکار خوب من هستند و برای حضو در تئاتر “ترور” با ایشان تماسی نگرفتم چون احساس می کردم ممکن است ذهنیتی پیش بیاید که برای من و ایشان خوب نباشد؛ چراکه در هر گروهی راز و رمز هایی وجود دارد که به خود آن گروه مربوط است و احساس کردم این رازها مسکوت بماند بهتر است.

با تصمیم دشواری مواجه شدم

این بازیگر زن ادامه داد: اصولا اگر چنین شرایطی برای من پیش بیاید معمولا تماس می گیرم و وظیفه خودم می دانم که اجازه بگیرم، ولی چون خانم حجار قطعا گفته بودند که تمایلی به حضور در این تئاتر را ندارند من با تصمیم دشواری مواجه شدم و این نقش را قبول کردم در حالی که ۲۰ روز وقت داشتم که تمرین کنم.

تمایلی به اجرای تئاتر جدید نداشتم اما قبول کردم

یکتا ناصر افزود: زمانی که خانم حجار با این گروه تمرین می کردند من در فرهنگسرای نیاوران در تئاتر “مردگان بی کفن و دفن” بازی می کردم و زمانی که به تئاتر “ترور” پیوستم ۲ هفته ای بود که از کنار رفتن خانم حجار گذشته بود و من خیلی تمایلی به اجرای تئاتر جدید نداشتم، چون میخواستم استراحت کنم، ولی خب قبول کردم.

ترور
یکتا ناصر در نمایی از “ترور”