1

چرا مادر اصغر همت مخالف بازیش در “امام علی(ع)” بود؟؟+عکس

سینماروزان/ساناز قنبری: علی‌اصغر همت بازیگر نقش مروان بن حکم در سریال ماندگار “امام علی(ع)” از مخالفت شدید مادرش برای بازی در این نقش حرف زد!

اصغر همت با تاکید بر اینکه ابدا از بازی در نقش مروان، هراس نداشته به روزنامه جام‌جم گفت: به هیچ وجه هراس نداشتم. من اصلا به نقش منفی اعتقاد ندارم. چون فکر می‌کنم آدم منفی اصلا وجود ندارد. قطعا منفی‌ترین انسان در زندگی شما را بعضی‌ها دوست دارند. پس نمی‌توان گفت آن انسان منفی است، بلکه از دیدگاه شما منفی است.

همت ادامه داد: خاطرم هست مادر مرحومم چون در زیارت عاشورا زیاد خوانده‌بود که؛ «وَ لَعَنَ اللَّهُ آلَ زِیادٍ وَ آلَ مَرْوانَ وَ لَعَنَ اللَّهُ بَنی اُمَیةَ قاطِبَةً وَ….»، وقتی متوجه شد می‌خواهم نقش مروان را بازی کنم، به من گفت نمی‌خواهد این نقش را بازی کنی و من برای ایشان از دیدگاه خودمان که شیعه هستیم نقش مروان را توضیح دادم و در توجیه به او گفتم که اتفاقا ثواب بازی در نقش شخصیت مروان به من  اصغر همت می‌رسد و تمام لعن و نفرین‌ها به خود مروان و آل مروان!

اصغر همت درباره واکنش نهایی مادرش به سریال گفت: بالاخره با ایشان صحبت کردم و ایشان هم پذیرفته‌بودند و در نهایت مادرم هم مانند مردم دیگر پای تلویزیون نشست و حتی اگر تمام مردم هم از بازی من لذت نمی‌بردند، مادرم از بازی من لذت می‌برد!

اصغر همت در نقش مروان در سریال "امام علی"
اصغر همت در نقش مروان در سریال “امام علی”