1

چرا غلامرضا موسوی که همواره درباره ورود پولهای بی‌مسئولیت به سینما هشدار داده، راضی شده به داوری در جشنواره‌ای که هویت اسپانسرهایش مشخص نیست؟؟

سینماروزان: غلامرضا موسوی از جمله تهیه کنندگان باسابقه سینمای ایران است که همواره نسبت به ورود پولهای بی‌مسئولیت در سینما و شبکه خانگی هشدار داده و همواره از همکاران خود در شورایعالی تهیه کنندگان خواسته است که پاسخگوی رفتارهای اقتصادی غیرموجه خود باشند.

از همین روست که حضور غلامرضا موسوی به عنوان یکی از داوران جشنواره ای با نام جهانی فجر هم جلب توجه میکند. رضا میرکریمی دبیر این جشنواره در نشستش از حضور شهرداری و شماری از اسپانسرهایی که علاقه ای به افشای نامشان ندارند به عنوان حامی مالی جشنواره نام برد!

همین بهمن سال قبل جشنواره ملی فجر را هم داشتیم که مدیرانش به صراحت درباره اسپانسرینگ همراه اول و اینکه تمام هزینه های جشنواره را داده اطلاع رسانی کردند. چرا عین این شفاف سازی درباره بین الملل فجر هم صورت نگرفته!؟؟

این عدم شفاف سازی درباره نام اسپانسرها سوالات بیشماری را شکل داده و از جمله اینکه یک اسپانسر خرد یا کلان در حمایت از یک جشنواره چه طرفی می بندد که حاضر شده از جشنواره حمایت کند ولی نامی از وی به چشم نخورد!!؟؟

اینکه غلامرضا موسوی که همواره و به درستی درباره شائبه های ورود پولهای بی مسئولیت و پولشویی در سینما هشدار داده حاضر شده داور چنین جشنواره ای باشد از کجا نشأت گرفته؟ آیا موسوی و دیگر داوران جشنواره، نام اسپانسرها را میدانند و به هویت آنها واقفند یا آن که آنها هم مانند مخاطبان جشنواره خبر از هویت اسپانسرها ندارند؟؟