1

چرا تولید چهارمین فیلم فرحبخش با مضمون “دختر در خیابان” به تعویق افتاد؟

سینماژورنال: محمدحسین فرحبخش تهیه کننده سرشناس سینمای تجاری که پیش از جشنواره فیلم فجر سومین فیلمش “مستانه” را روی پرده فرستاد اوایل زمستان سال قبل پروانه ساخت فیلمی با نام “تهران من” را گرفت.

به گزارش سینماژورنال فرحبخش بناداشت این فیلم که موضوعی اجتماعی دارد را به عنوان چهارمین تجربه کارگردانیش، اسفندماه سال قبل و در لوکیشنهای بیرونی کلید بزند اما گویا تولید این فیلم به تعویق افتاده است.

حسین فرحبخش درباره تعویق این تولید به سینماژورنال می گوید: گرفتاری های انتهای سال باعث شد نتوانیم فیلم را کلید بزنیم و حتی وارد پیش تولید هم نشدیم.

وی ادامه می دهد: این روزها بازنویسی فیلمنامه “تهران من” با حضور کامران قدکچیان انجام میشود تا بتوانیم انشاا.. از اواخر فروردین ماه وارد پیش تولید شویم.

مشکل سرمایه نداریم

فرحبخش که سالهاست به همراه عبدا.. علیخانی موسسه پویافیلم را اداره میکند درباره اینکه تعویق تولید “تهران من” چقدر ربط دارد به مشکلات کمبود سرمایه بیان می دارد: اتفاقا اصلا مشکل سرمایه نداریم و تنها به دلیل فشرده بودن برنامه زمان بندی عوامل کار در انتهای سال نتوانستیم وارد پیش تولید شویم.

کارگردان “زندگی خصوصی” و “عطش” درباره زمان قطعی کلید خوردن “تهران من” به سینماژورنال اظهار می دارد: هرچند زمان قطعی تولید مشخص نیست اما این فیلم را حتما در سال جدید کارگردانی خواهم کرد.

یک دختر در خیابانهای تهران

به گزارش سینماژورنال “تهران من” یک ملودرام اجتماعی – خیابانی است که بیش از 90 درصد از زمان فیلم در خیابان می گذرد.

شخصیت اصلی فیلم یک دختر جوان است و داستان فیلم براساس اتفاقاتی که برای این دختر در اجتماع بیرونی رخ می دهد شکل می گیرد. سایر شخصیت های فیلم که اغلبشان جوان هستند متعلق به طبقه متوسط جامه هستند.

تا به حال حضور فرج حیدری به عنوان مدیر فیلمبرداری، حجت اشتری به عنوان طراح صحنه ، مسعود افشار و بهنوش طیب به عنوان طراحان گریم و البته عبدا.. علیخانی به عنوان تهیه کننده قطعی شده است.