1

چرا بازیگر “شب دهم”، ایفای نقش “طیب” را رد کرد؟؟!!+عکس

سینماروزان/احمد محمداسماعیل: بازپخش سریال مناسبتی “شب دهم” موجبات توجه بیشتر به توانایی بازیگری پرویز فلاحی‌پور را رقم زده است؛ فلاحی‌پور که در سالهای اخیر به‌خاطر بازی در “شهرزاد” هم در کانون توجه قرار گرفته بود به تازگی مدعی رد کردن نقش طیب حاج‌رضایی شده است؛ نقشی که بلافاصله بعد از بازی در “شب دهم” بهش پیشنهاد شد.

به گزارش سینماروزان پرویز فلاحی‌پور با اشاره به سیل پیشنهادات مشابه کاراکترش در “شب دهم” گفت: بعد از ایفای یاور در سریال “شب دهم” خیلی پیشنهاد مشابه داشتم، اما نپذیرفتم. چون می‌ترسیدم به نقش یاور لطمه وارد شود. از طرفی من یک بازیگرم و باید نقش‌های مختلف را بازی کنم. بنابراین چند ماه بیکار بودم تا این‌که برای سریال «اگه بابام زنده‌بود» از من دعوت شد که یک مجموعه طنز بود. من این کار را بازی کردم تا این فضای کلاه مخملی را بشکنم.

فلاحی‌پور ادامه داد: بعد از گل کردن نقش کلاه مخملی “شب دهم” کلی پیشنهاد شبیه به آن داشتم و حتی به من بعد از این کار نقش طیب را پیشنهاد کرده‌بودند تا ایفاگرش باشم ولی نپذیرفتم چون فکر کردم تکراری می‌شوم.

این بازیگر افزود: نقش طیب و نقشهای مشابه را نپذیرفتم چون می‌خواستم بگویم من بازیگرم و دوست دارم نقش‌های متفاوت و ژانرهای گوناگون را تجربه کنم. البته بعدها هم من این مشکل را با نقش‌های منفی و مثبت داشتم. مثلا وقتی نقش منفی در یک سریال بازی کردم، مدام نقش‌های منفی به من پیشنهاد می‌شد. به همین خاطر گفتم دیگر نمی‌خواهم نقش منفی بازی کنم. اما الان شرایط بهتر شده و می‌دانند در زمینه‌های مختلف تجربه دارم و از این رو کارگردان‌ها برای نقش‌های مختلف به من اعتماد می‌کنند.

 

پرویز فلاحی‌پور+طیب حاج‌رضایی
پرویز فلاحی‌پور+طیب حاج‌رضایی