1

چرا این بازیگر زن، دماغش را عمل نکرد؟

سینماروزان/الناز عباسیان: در میان بازیگران سینما و تلویزیون، کمتر بازیگری است که تن به عمل‌های جراحی زیبا و به‌خصوص عمل بینی نداده باشد. در این میان سوسن پرور یک استثناست که با همان چهره واقعی و با سریال “بزنگاه” شناخته شد و با همان چهره، کارش را ادامه داد.

سوسن پرور در چرایی تن ندادن به جراحی‌های زیبایی به روزنامه همشهری گفت: در حقیقت چیزی نبوده که ذهن مرا به‌خودش درگیر کند. من همین گونه‌ام و برای خودم این سبک زندگی، عادی است. دوست دارم مرتب باشم، سلامت جسم و روانم برای من مهم است.

این بازیگر ادامه داد: دوست دارم آنگونه که دوست دارم لباس بپوشم. درست است که بازیگرم و افراد زیادی مرا می‌شناسند اما به صرف این موضوع، نمی‌خواهم حتماً خودم را تغییر دهم. من این هستم و چهره‌ام اینگونه است و هیچ وقت در تقلای این نبوده‌ام برای گرفتن تأیید از دیگران، چهره‌ام را تغییر دهم.

بازیگر “خوب بد زشت” افزود: این زندگی من است و دوست دارم جوری زندگی کنم که انتخاب خود من است. ترجیح می‌دهم گیاهخوار باشم و خیلی جاها سر این موضوع مرا زیر سؤال می‌برند اما این حق من است که لایف‌استایل زندگی‌ام را خودم انتخاب کنم؛ اینکه خارج از تهران زندگی کنم و…

بازیگر “خنده‌بازار” تاکید کرد: فکر نمی‌کنم بابت اینها باید به دیگران توضیح بدهم. البته تلاش خودم را می‌کنم با این مدل زندگی باعث آزار اطرافیان و دیگران نباشم. تا زمانی که خودم از این سبک زندگی لذت می‌برم و به دیگران آسیبی نمی‌رسانم، به‌نظرم حیطه شخصی من محسوب می‌شود.