1

اسپانسر “قلقلی” را به تلویزیون راه ندادند

سینماژورنال: “قلقلی” کاراکتری که در دهه شصت و با بازی بدون کلامش در کنار مجید قناد شناخته شد سال 93 را با یک خبر عجیب پشت سر گذاشت.

خبری که از درگذشت او سخن می گفت در حالی که او زنده بود(!!!) و خود به خبر مرگش می خندید. به گزارش سینماژورنال با این حال انتشار این خبر این مزیت را هم برای شهرام لاسمی یا همان “قلقلی” داشت که یک بار دیگر در کانون توجه قرار گیرد.

در مهدکودکها برنامه اجرا می کنم

“قلقلی” که این روزها همچنان کار بازیگری برای کودکان را ادامه می دهد در گفتگویی با “همشهری جوان” درباره فعالیتهای سالهای اخیرش می گوید: سعی میکنم از بچه ها جدا نشوم و همچنان روی صحنه برایشان برنامه اجرا کنم. این روزها در مهدکودکهای مختلف شهرهای مختلف برنامه اجرا میکنم.

این بازیگر ادامه میدهد: به جز کار برای کودکان در آموزشگاه تخصصی پانیذ تدریس میکنم و به زودی در دانشگاه جامع نیز به عنوان مدرس کار خواهم کرد.

تلویزیون اسپانسرهایم را قبول نکرد!

شهرام لاسمی درباره دوری سالهای اخیرش از تلویزیون بیان می دارد: شرایط تلویزیون به گونه ای شده که فقط با حضور اسپانسر می توانید برنامه تولید کنید. من چندین طرح داشتم و به سازمان ارائه کردم و آنها گفتند چون اسپانسر ندارید نمی توانید برنامه تان را تولید کنید. به گزارش سینماژورنال لاسمی ادامه می دهد: البته چند اسپانسر را به سازمان معرفی کردم اما آنها گفتند که این اسپانسرها در گذشته تیزر تبلیغاتی داشته اند و اجازه اسپانسر شدن ندارند اما من معتقدم ایرادهایشان بنی اسرائیلی است.

امید به مدیریت جدید سیما

البته لاسمی سعی میکند با امیدواری به آینده نگریسته و برای همین می گوید: منتظر هستم ببینم شرایط صداوسیما چگونه میشود. من علاقه دارم برای بچه ها کار کنم و امیدوارم مدیریت سیما و سیاستهای جدیدش طوری باشد که بتوانم کار کنم.