1

پیگیری سینماژورنال از صحت و سقم آگهی فروش بلیت فیلم مجیدی با ۲۵ درصد تخفیف خالص/فروشنده: با هماهنگی پخش‌کننده، بلیت می‌فروشیم/پخش‌کننده: این اقدام غیرقانونی است و برخورد خواهیم کرد

سینماژورنال: در آستانه اکران پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای ایران “محمد رسول ا..(ص)” یک سری آگهی های فروش بلیت این فیلم با تخفیف ویژه در فضای مجازی منتشر شده و یا از شماره های ناشناس به برخی از شهروندان پیامک شده است.

به گزارش سینماژورنال در این آگهی ها که از سوی موسسه ای با نام “بصیران عاشورایی” منتشر شده وعده فروش بلیتهای “محمد رسول ا..(ص)” به صورت کلی و با تعداد بالای 25 عدد با تخفیف 25 درصدی داده شده است.

در این آگهیها یک شماره همراه و یک شماره ثابت برای تماس درج شده است و عجیب آن که شماره ثابت مربوط به شهر قم می باشد.

باید 25 عد بلیت بخرید که تخفیف شامل حالتان شود

برای آن که از صحت و سقم این آگهیها مطلع شویم ابتدا با شماره همراه موجود در آگهی تماس گرفتیم. آقایی که خود را منفرد می خواند با تأیید آگهی و اینکه بلیتهای فیلم مجیدی را در تعداد بالا با 25 درصد تخفیف عرضه می کند بیان داشت: ما به صورت تک فروشی بلیت ارائه نمی کنیم بلکه حداقل باید 25 بلیت از ما بخرید که تخفیف شامل حالتان شود.

وی ادامه داد: بلیتهایی هم که می فروشیم فقط بلیتهای ده هزار تومانی است که این بلیتها در تعداد 25 به بالا با قیمت 6 هزار تومان عرضه می شود. با این بلیتها در هر سینمایی که بخواهید می توانید فیلم “محمد رسول ا..(ص)” را ببینید.

منفرد درباره اینکه آیا با این بلیتها در پردیسها هم می توان به تماشای این فیلم نشست بیان داشت: بله، در تمامی پردیسهای تهران و سینماهایی که این فیلم را نشان می دهند می توانید از این بلیت استفاده کنید.

وقتی از منفرد پرسیدیم که شما این بلیتها را از کجا تهیه کرده اید با اشاره به هماهنگی با پخش کننده فیلم که شرکت نورتابان است اظهار داشت: این شرکت بلیتها را در اختیار ما قرار داده است.

آگهی بلیت فروشی بصیران عاشورا
آگهی بلیت فروشی بصیران عاشورایی

ابدا برنامه ای برای ارائه بلیت با تخفیف نداریم

اظهارات منفرد درباره پخش نورتابان سبب ساز آن شد به سراغ محمدرضا صابری مدیر پخش این شرکت رفته و صحت ماجرا را از او بپرسیم.

صابری با بیان اینکه هیچ اطلاعی از آگهی مذکور ندارد به سینماژورنال گفت: برای اولین بار است که چنین چیزی را می شنوم. ابدا شرکت نورتابان برنامه ای برای ارائه بلیت با تخفیف به مخاطبان ندارد چون این کار را خلاف قوانین اکران می داند.

وی با اشاره به اینکه حتما ماجرا را پیگیری خواهد کرد بیان داشت: اگر بنا باشد اتفاقی رخ دهد از کانال رسمی نورتابان انجام می شود و خودمان درباره آن توضیحات کامل را ارائه خواهیم داد و در شرایط فعلی هم هیچ کس حق ارائه بلیت با تخفیف را ندارد و با خاطیان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

صابری در پایان گفتگوی کوتاه خود با سینماژورنال با گرفتن مشخصات آگهی موردنظر و شماره های موجود در آن از پیگیری سریع آن خبر داد.