1

پیوند نزدیکتر با مقامات شهری؟⇐رامبد جوان فصل چهارم “خندوانه” را در باغ کتاب ضبط می‌کند+عکس

سینماروزان: در حالی که هنوز مشخص نشده ضبط فصل چهارم “خندوانه” که احتمالا باید نقشی موثر در انتخابات ریاست جمهوری 96 هم داشته باشد از چه زمانی آغاز خواهد شد اما به تازگی “مهر” خبر داده که لوکیشن ضبط فصل چهارم قطعا در “باغ کتاب” خواهد بود.

به گزارش سینماروزان استودیوی سری جدید برنامه «خندوانه» قرار است در باغ کتاب تهران واقع در تپه های عباس آباد راه اندازی شود.

باغ کتاب قرار است بهمن ماه افتتاح شود و گویا استودیوی درنظر گرفته شده برای “خندوانه” در باغ کتاب به لحاظ مساحت کوچکتر از استودیوی فصل سوم آن است.

با صحبتهایی که در این ماهها درباره نزدیکی رامبد جوان با مقامات شهری شنیده شده بود حالا ضبط سری چهارم در باغ کتاب بیش از گذشته شائبه همراهی مقامات شهری با این برنامه را تقویت می کند.

با توجه به اینکه باغ کتاب زودتر از دهه فجر افتتاح نخواهد شد امکان ضبط “خندوانه” پیش از دهه فجر هم اندک است و می توان این گمانه را طرح کرد که فصل چهارم “خندوانه” از میانه زمستان ضبط خود را آغاز کرده و احتمالا از نوروز 96 روی آنتن خواهد رفت و به این ترتیب در کوران انتخابات هم “خندوانه” و مهمانانش هستند که می توانند نقشی پررنگ در انتخابات داشته باشند.

پیشتر سعید سالارزهی مالک و صاحب امتیاز کاراکتر محبوب “جناب خان” از احتمال حذف این کاراکتر در فصل چهارم “خندوانه” و تصمیم قطعی برای ساخت فیلم سینمایی آن با حضور رامبد جوان خبر داده بود که البته ممکن است شرایط طوری پیش رود که هم فیلم ساخته شود و هم جناب خان در “خندوانه” حضور داشته باشد.

موقعیت جغرافیایی باغ کتاب

باغ کتاب تهران در تپه‌های عباس‌آباد تهران واقع شده‌است. این باغ از شرق با کتابخانه ملی ایران، از شمال شرقی با فرهنگستان‌های علوم، و زبان و ادبیات فارسی، از شمال غربی با باغ هنر و از غرب با باغ‌موزه دفاع مقدس همسایه است.

وسعت باغ کتاب تهران 110 هزار متر مربع است که ۶۵ هزار متر مربع آن ساختمان نمایشگاهی، تالارهای همایش و اداری است و مابقی آن را فضای سبز و یک دریاچه مصنوعی تشکیل می دهد. فضای داخلی باغ کتاب تهران شامل ۱۶ سالن نمايشگاهی هر یک به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه بنا شده است.

نمایی از باغ کتاب در حال ساخت
نمایی از باغ کتاب در حال ساخت