1

پیمان معادی با حضور در «خندوانه» بیان کرد⇐ چنان برای فرزندم نقش دایناسور را بازی کردم که دچار شب‌ادراری شد!/«بمب» را بعد از تأمین سرمایه تا یک ماه دیگر می‌سازم/به فرزندانم اجازه ندادم فیلمهایم را ببینند

سینماروزان: پیمان معادی سناریست آثاری نظیر «کما» و «کافه ستاره» که با ایفای نقش در «درباره الی» و بعدتر «جدایی…» فرهادی توانست تا کارگردانی اولین فیلم خودش «برف روی کاجها» پیش برود با حضور در «خندوانه» هم درباره فیلمنامه ای به نام «بمب» که بنا بود سال قبل آن را بسازد و نشد سخن گفت و هم نحوه ارتباط با فرزندان و هم توصیه ای را کرد به مدیران مملکتی.

به گزارش سینماروزان معادی درباره «بمب» که داستانش در دهه 60 میگذرد گفت: آماده می شویم که تا یک ماه دیگر تولید «بمب» را شروع کنیم. البته عوامل و همه مسایل فیلم آماده است و فقط بخشی برای تامین بودجه فیلم به روش مورد نظر من باقی مانده است و اگر امسال این فیلم را بسازم در جشنواره ۹۶ فیلم فجر حضور دارد.

معادی درباره علایق سینمایی فرزندانش گفت: من هنوز اجازه ندادم فرزندانم فیلم‌هایم را ببینند. چون به نظرم هنوز برای سن آنها مناسب نیست. تنها فیلمی که باران 12 ساله من تا به الان دیده، «درباره الی» است. آن را هم تازه دیده است!
پیمان معادی برای آن که عیار بالای بازیگری خود را نشان دهد به خاطره ای از دایناسوربازی برای پسر 6 ساله اش چنین اشاره کرد: رایان علاقه زیادی به دنیای دایناسورها دارد. یک روز به شدت مشغول نوشتن فیلمنامه‌ام بودم که اصرار کرد با هم دایناسوربازی کنیم. من هم قبول کردم. چنان در قالب نقش دایناسور فرو رفتم که از حرکات من رایان ترسید و به شدت دچار مشکلات روحی و روانی و حتی شب ادراری شد. این کار اعتراض همسرم را به دنبال داشت که چرا در زمان بازی با کودکان هم سخت فیلم بازی می‌کنم و این‌قدر جدی!

معادی در بخشی از این برنامه در پاسخ به درخواست رامبد جوان درباره اینکه اگر به خودش در ۱۲ سالگی بخواهد توصیه ای داشته باشد، چه خواهد گفت، بیان کرد: می گویم اصول خودت را پیدا کن و روی آنها بایست و آن کاری را که فکر می کنی درست است انجام بده و اینکه هدفت را مشخص کن و جسارت داشته باش، ممکن است که مردم مسخره ات کنند و یا حتی مسخره و اشتباه باشد اما خودت باید بفهمی که اشتباه بوده است و تجربه کنی.

وی در این برنامه درخواست کرد که هر مدیر یا رییس جمهوری به سخن مردم گوش دهد و بیان کرد که رییس جمهور بودن و مدیریت در این وسعت کاری بسیار سخت است.