1

پیشکسوتان بازیگری همه با هم در “رفقای خوب”+تیزر رسمی فیلم با صدای یک دوبلور پیشکسوت

سینماژورنال: “رفقای خوب” تازه ترین فیلم کارگردانی است به نام مجید قاری زاده که سه دهه قبل با ملودرام “پدربزرگ” توجه مخاطبان را به خود جلب کرده بود.

به گزارش سینماژورنال پیشکسوتان بازیگری سینمای ایران و از جمله جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده، محمد کاسبی، عنایت بخشی و رضا رویگردی همه با هم در “رفقای خوب” ایفای نقش کرده اند.

جالب اینجاست که جمشید مشایخی در این فیلم در نقش یک بازیگر پیشکسوت بازی کرده است! بازیگری که سالهاست هیچ کس از او خبر ندارد و برگزاری بزرگداشت برای وی است که باعث می شود دوستان قدیمی اش گردهم آیند برای پیدا کردن وی. در این گردهمایی نوه این بازیگر هم به دوستان پدربزرگ می پیوندد.

تیزر رسمی “رفقای خوب” با صدای یک دوبلور پیشکسوت ایرانی ضبط شده است؛ این دوبلور منوچهر والی زاده است که در بخشی از تیزر شعار تبلیغاتی “رفقای خوب” را می خواند: “قدیمیها چه خوب میگفتن وقتی قدر پدربزرگها و مادربزرگها رو میدونی برکت میاد تو زندگیت.”

احمدرضا اسعدی، نوید لایقی مقدم، رامین ناصرنصیر، نعیمه نظام دوست، بیتا خردمند، غلامرضا صادقی، صحرا مشایخی، محمد هاشی و ازالیا صادقی دیگر بازیگران “رفقای خوب” هستند.

“رفقای خوب” از چهارشنبه این هفته 24 شهریورماه در گروه سینمایی ماندانا روی پرده خواهد رفت.

پخش “رفقای خوب” را رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی برعهده دارد.

برای دیدن تیزر “رفقای خوب” اینجا را کلیک کنید.

رفقای خوب
جمشید مشایخی و محمد کاسبی در “رفقای خوب”