1

پیشنهاد یک سینماگر به سریال‌سازان ⇐در این روزهای سخت در کنار بازیگران و عوامل تئاتر باشید!/ از انتخاب بازیگران غیرحرفه‌ای حتی برای نقشهای کوچک اجتناب کرده و از بازیگران تئاتر البته با پرداخت دستمزد منطقی استفاده کنید!/انتخاب بازیگر بر مبنای دوست و رفیق و فامیل‌بازی را کنار بگذارید و برای هنرمندان تئاتر اشتغال ایجاد کنید

سینماروزان/حمیدرضا علیپور(مستندساز و دستیار کارگردان): در حالی که به دلیل ادامه تولید سریال در تلویزیون و پلتفرمهای شبکه نمایش خانگی، ساخت فیلم و سریال شرایط بهتری نسبت به تئاتر دارد، بهتر است کارگردانان و تهیه کنندگان محترم در انتخاب بازیگر به بازیگران و عوامل تئاتر توجه ویژه‌ای داشته باشند و در این روزهای سخت تئاتر در کنار اهالی تئاتر باشند.

کرونا بدجوری اهالی هنر و به‌ویژه تئاتری‌ها را گرفتار کرده ولی می‌شود این اتفاق را تبدیل به فرصتی کرد برای ورود بازیگران جدید از حیطه تئاتر به حیطه تصویر.

تعامل و همکاری انجمنهای نمایشی و اداره تئاتر با سریال‌سازان و ایجاد ساز و کاری برای ارتباط اهالی تئاتر با گروههای تولید سریال می‌تواند شرایطی را فراهم کند تا گروههای تولید در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانند از آرشیو عکس و رزومه بازیگران و عوامل  تئاتری استفاده کنند.

حداقل در این شرایط سخت از انتخاب بازیگران غیرحرفه‌ای حتی برای نقشهای کوچک اجتناب کرده و از بازیگران تئاتر البته با پرداخت دستمزد منطقی استفاده شود.

در این روزهای سخت انتخاب بازیگر بر مبنای دوست و رفیق و فامیل‌بازی را کنار گذاشته و در کنار هنرمندان تئاتر و حتی عوامل پشت صحنه تئاتر باشید و برایشان اشتغال ایجاد کنید که بدجوری گرفتار مشکلات اقتصادی هستند.