1

پیشنهاد بی شرمانه به یک هنرمند ساکن در خانه اجاره ای+عکس

سینماژورنال: بازار خرید و فروش صفحات با تعداد بالای مخاطب در اینستاگرام داغ داغ است.

به گزارش سینماژورنال هستند بسیاری از فعالان حیطه های مختلف هنری و غیرهنری که برای کم نیاوردن در رقابت با همتایان پرمخاطب خود اقدام به خرید صفحات با مخاطب بالا می کنند و در این بین عده ای هم شده اند فروشنده چنین صفحاتی.

فروشندگان عموما با شناسایی صفحات پرفالوئر آنها را از دارنده خریداری کرده و سپس آن را برای فروش عرضه می کنند.

صفحه اجتماعی یغما گلرویی ترانه سرای از جمله هنرمندانی است که به دلیل تعداد بالای مخاطب با پیشنهاد خرید روبرو شده.

یکی از عجایب صفحات اجتماعی

این ترانه سرا با قرار دادن تصویر یکی از پیشنهادات خرید صفحه اش و قلمداد کردن این پیشنهاد با عنوان “پیشنهاد بی شرمانه” درباره آن نوشته است: یکی از عجایب فضای مجازی و صفحات اجتماعی در ایران، همانا دیدن پیشنهادهای بامزه و بی شرمانه ای از این دست در دایرکت پیج است! پیشنهاد خرید پیج!

اینستاگرام را با بازار برده داری اشتباه گرفته اند

وی سپس با اشاره به پیشنهادی که به خودش ارائه شده ادامه داده است: اینها، اینستاگرام را با بازار برده داری اشتباه گرفته اند… چهل میلیون تومان؟ یعنی اجاره ی تقریبا دو سال خانه ی هشتاد و پنج متری ای که در آن ساکنم اما به چه قیمتی؟ فروختن مختصر آبرویی که در این سال ها برای خود دست و پا کرده ام؟

بازار خودفروشی سمت دیگر است

گلرویی افزوده است:نه! دلال گرامی! بازار خودفروشی از سمت دیگر است. این نان گلوگیر ارزانی خودتان! برای خریدن این صفحه باید از تک تک دویست و پنجاه و چهار هزار و اندی نفری که دنبالش می کنند اجازه بگیرید. مخاطبان این صفحه خریده نشده اند که قابل فروختن باشند.

پیشنهاد بی شرمانه به یغما گلرویی
پیشنهاد بی شرمانه به یغما گلرویی