1

پیام تبریک مدیرمسئول روزنامه “اعتماد” برای موفقیت فرزندش در جشنواره فجر+عکس

سینماژورنال: “خداحافظی طولانی” تازه ترین فیلم فرزاد موتمن از همان روز دوم که در کاخ جشنواره به نمایش درآمد حاشیه برانگیز شد.

حاشیه های فیلم مربوط می شد به حضور علی حضرتی جوانی که سرمایه گذاری فیلم را برعهده داشت.

علی حضرتی فرزند الیاس حضرتی فعال سیاسی اصلاح طلب و صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه “اعتماد” است و همین بود که حاشیه ها را رقم زد.

به گزارش سینماژورنال اعلام کاندیداهای مختلف جشنواره و حضور “خداحافظی طولانی” در هفت رشته ادامه دهنده حواشی بود که آیا سوابق سیاسی پدر موجب حمایت از فیلم فرزند شده است؟

در نهایت نیز “خداحافظی طولانی” با دستی پر از جشنواره بازگشت؛ دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین طراحی لباس و البته دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه جوایزی بود که فیلم از جشنواره گرفت.

شاید اگر “خداحافظی طولانی” جزو آثار شاخص کارنامه موتمن بود این کاندیداتوری‌ها و جوایز بعد از آن شائبه برانگیز نمی شد اما از آنجا که این فیلم بخصوص بواسطه ریتم کند ابتدایی اش چنان که باید توجه مخاطبان عام را هم موجب نشد بسیاری موفقیت جشنواره ای فیلم را مرهون حمایتهای پدر از فرزند دانستند.

باید به فرزند به عنوان سرمایه گذار تبریک می گفتید و نه تهیه کننده

با این حال الیاس حضرتی کمترین موضع گیری درباره این شائبه ها انجام نداد و بجایش امروز در پیام تبریک ویژه ای که در روزنامه متبوعش برای فرزند منتشر ساخته بدون اشاره به تیم تولید کار و البته فرزاد موتمن و سعید آقاخانی به عنوان کارگردان و بازیگر اصلی، به فرزندش به عنوان تهیه کننده “خداحافظی طولانی” تبریک گفته است.

این اتفاق در حالی می افتد که شنیده ها حکایت از آن دارند که هنوز پروانه تهیه کنندگی علی حضرتی هم صادر نشده و البته که پروانه ساخت “خداحافظی طولانی” هم به تهیه کنندگی فرزاد موتمن صادر شده بود!

الیاس حضرتی
پیام تبریک الیاس حضرتی برای فرزند

الیاس حضرتی

علی حضرتی در این فیلم به عنوان سرمایه گذار حضور داشت و البته که اگر بنا بود به وی تبریکی هم گفته شود باید به عنوان سرمایه گذار می بود نه به عنوان تهیه کننده!