1

پناهندگي عموهاي فتيله اي به تلگرام؟!

سینماژورنال: حذف “فتیله ایها” از رسانه ملی که به دلیل پخش یک آیتم سوءتفاهم برانگیز از آنها صورت گرفته بود سبب ساز آن شده است که این گروه هم برای ادامه فعالیت به سراغ فضای مجازی و اپلیکیشنهای ارتباطی بیایند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “افکار خبر” علی فروتن عموی فیتیله ای در خصوص فعالیت اخیر خود گفت: تا این لحظه با رسانه ملی به نتیجه نرسیده ایم تا بخواهیم فیتیله را دوباره بسازیم.

وی ادامه داد: به طور کلی از تلویزیون فاصله گرفته ایم و این روزها مشغول سلسله فیلم های کوتاه به نام “چشمک” در شبکه موبایلی هستیم.

فروتن در خصوص شبکه موبایلی توضیح داد: شبکه موبایلی به گونه ای است که ما فیلم های کوتاهی را برای کودکان و نوجوانان میسازیم و در شبکه های موبایلی منتشر می کنیم که بچه ها با ما و کار هایمان در ارتباط باشند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مراحل ساخت این مجموعه فیلم ها با عنوان “چشمک” به کارگردانی حمید گلی و با بازی من و محمد مسلمی را پشت سر می گذاریم و در واقع ما عموهای فیتیله ای با این مجموعه بزودی با بچه در ارتباط خواهیم بود.

محک واقعی اینجاست…

به گزارش سینماژورنال آنچه از فحوای کلام این عضو فتیله ایها برمی آید آن است که اینها هم چاره ای ندیدند جز آن که بعد از حذف از تلویزیون بخت خود را در اپلیکیشنهای موبایلی مانند تلگرام بیازمایند…

حضور در تلگرام این فرصت را برای این گروه فراهم می کند که به طور مستقیم با مخاطب در تماس بوده و عیار کار خود برای روزگار جدید را محک بزنند و ببینند آیا بدون حمایت رسانه ملی هم قادر به ادامه فعالیت هستند…