1

چرایی دیدار تهیه‌کننده فیلم ناصر حجازی با محمدرضا عارف؟!+عکس⇔ردّپایی پررنگ از نویسنده معزول «ساعت ۵عصر» در این دیدار وجود داشت

سینماروزان: علی فتح‌الله‌زاده و امیر رفیعی تهیه‌کننده فیلم پرفروش «من ناصر حجازی هستم» در حالی به دیدار محمدرضا عارف رفتند که درباره چرایی این دیدار پرسشهایی در رسانه ها مطرح شده بود با این حال هم رفیعی و هم فتح‌الله‌زاده این دیدار را فقط در جهت حضور عارف در جشنواره ناصر حجازی دانسته اند.

به گزارش سینماروزان علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران و امیر رفیعی سازنده مستند «من ناصر حجازی هستم» که پرفروشترین مستند سالهای اخیر شبکه خانگی بوده است با حضور در دفتر دکتر محمدرضا عارف به دلیل حضور او در نخستین جشنواره فوتبال ایران که به نام «جشنواره حجازی » برگزار شد، با اهدای لوح سپاس قدردانی کردند.

در این دیدار رئیس بنیاد امید ایرانیان با قدردانی از تلاش‌های دست اندرکاران جشنواره ناصر حجازی بر لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد اسطوره‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: رمز ماندگار شدن چهره‌هایی همچون مرحوم ناصر حجازی اخلاق مداری ایشان بود و باید از طریق ابزارهای مختلف از جمله صنعت سینما تلاش شود وجوه اخلاقی چهره‌های ورزشی برای نسل جوان روشن‌تر شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اظهار نگرانی از رواج  بی اخلاقی در جامعه از ورزشکاران و هنرمندان خواست با استفاده از ظرفیت های خود به دنبال حاکمیت اخلاق در جامعه باشند.

تولید فیلم تاریخ باشگاه استقلال با حضور نویسنده معزول «ساعت 5عصر»

رفيعى تهیه کننده «من ناصر حجازی هستم» که از طریق گلرنگ رسانه به شبکه خانگی عرضه شده و جزو محصولات پرفروش این مدیوم بوده است در صحبتهای خود با عارف از روند ساخت فيلم مربوط به تاريخ باشگاه استقلال هم سخن گفت؛ فیلمی که براى اولين بار در ايران به لحاظ تصويرى پيرامون يك باشگاه در حال انجام است و در فرهنگ سازى  احترام بيشتر و بهتر به پيشكسوت مى تواند موثر باشد. فيلمى كه رفیعی آن را در كنار تهيه و كارگردانى مى كند.

خشایار الوند نویسنده سریالهایی همچون «ساخت ایران»، «پایتخت» و «شوخی کردم» به عنوان نویسنده مستند تاریخ باشگاه استقلال حضور دارد. الوند در ابتدای تولید «ساعت 5 عصر» نامش به عنوان نویسنده فیلمنامه ذکر شد اما به ناگاه نزدیک اکران فیلم و در اعلانهای تبلیغاتی نام وی حذف شده و نام مدیری به عنوان نویسنده نشست؛ اتفاقی که گلایه الوند را هم به دنبال داشت.(اینجا را بخوانید) حالا خشایار الوند تصمیم گرفته به عنوان نویسنده مستندی کاملا استقلالی حضور داشته باشد.

دیدار امیر رفیعی و علی فتح الله زاده با محمدرضا عارف
دیدار امیر رفیعی و علی فتح الله زاده با محمدرضا عارف