1

پرسش بی‌مورد رسانه اصلاح‌طلب⇐چرا در ماجرای کرونا، افراد شناخته‌شده نظير پرويز پرستويي يا مهتاب كرامتي وارد عمل نمي‌شوند؟؟

 

سینماروزان: در دورانی که سلبریتی‌های ایرانی به‌خاطر حمایت حداکثری از دولت فعلی در انتخابات۹۶ بدجوری با انتقاد شهروندان روبرو هستند اینکه یک رسانه اصلاح‌طلب چرایی عدم ورود آنها به ماجرای کرونا را مساله کند جای تعجب است بخصوص که همین حالا هم ورود برخی نظیر بهنوش بختیاری به این ماجرا دردسرساز شده است.

روزنامه اصلاح‌طلب شرق نوشت: در اين شرايط بحراني و نگراني درباره ويروس كرونا و افزايش تعداد اخبار متضاد و همچنين كمبود امكانات، سلبريتي‌هاي ايراني كجا هستند.  كاربران به رفتار عجيب، سوءاستفاده يا شايد هم كم‌داني بهنوش بختياري اعتراض كرده‌اند كه با انتشار ویدئویی در اینستاگرام از شربتی برای درمان و پیشگیری از کرونا خبر داده است. هر‌چند او مورد پيگيري قضائي قرار گرفت.

این روزنامه ادامه داد: افرادي نظير كيهان ملكي و … نيز با انتشار ويدئوهایی باعث ترس و وحشت و نگراني مردم شده‌اند. حالا سؤال اين است كه اين رفتارها چه معنايي دارد؟ چرا افراد شناخته‌شده و معقول‌تر نظير پرويز پرستويي يا مهتاب كرامتي وارد عمل نمي‌شوند تا در عين دادن آرامش به مردم، كمك‌هاي ديگري نيز برسانند؟ چرا سلبریتی‌های ایرانی به مسئولیت اجتماعی خود به نحو مناسب عمل نمي‌كنند و زمان مناسب براي همراهي با مردم را انتخاب نمي‌كنند؟