1

خبر رسانه سازمان تبلیغات⇐نویسنده یک فیلم ضدّفتنه بی‌مشتری، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ۳ خواهد شد!!؟؟

سینماروزان: بعد از حضور علی فروغی در مدیریت شبکه سوم سیما و گرفتاری سازمان در غائله افشای ردپای مجریانش در پرونده تخلفات یک موسسه مالی-اعتباری، یادداشتی از سوی این مدیر در حمایت از یکی از این مجریان که احسان علیخانی باشد منتشر شد و به دنبال آن نیز تریبونی در اختیار علیخانی در برنامه «حالا خورشید» قرار گرفت که از خودش دفاع کند.

 نه آن یادداشت به نفع علیخانی شد و نه آن تریبون به وی کمک کرد که پرسشهای پیرامونش کم شود چون اگر تا قبل از آن، فقط بخشی از بدنه جامعه از غائله باخبر بودند آن یادداشت و بعدتر تریبونی که در اختیار علیخانی قرار گرفت موجب شد آنها که نمیدانستند هم به دنبال کشف ماجرا بروند.

به هر جهت حالا و تنها مدتی کوتاه بعد از آن ماجراها، خبرگزاری «مهر» منسوب به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داده که علی فروغی به زودی فردی به نام مهدی آذرپندار را به عنوان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما منصوب خواهد کرد!!! آذرپندار که نویسنده رسانه هایی همچون «رجانیوز» بوده فارغ از آن که لابد به واسطه تواناییهایش(!!؟؟) در سالهای اخیر در برخی ارگانها و جشنواره های ارزشی مسئولیت داشته، به لحاظ کار عملی سابقه نگارش فیلمنامه ای به نام «ماه گرفتگی» را هم دارد.

«ماه گرفتگی» دو سال قبل با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با بودجه ای میلیاردی توسط مسعود اطیابی کارگردان فیلم روی پرده «تکزاس» تولید شد و در جشنواره سی و پنجم فجر هم به نمایش درآمد اما به لحاظ کیفیت دراماتیک آن قدر آشفته بود که کمتر نقد مثبتی را برانگیخت.

یک سال و نیم بعد از رونمایی «ماه گرفتگی» هرچند هنوز هیچ پخش کننده ای، مشتری اکران این فیلم نشده اما رسانه سازمان تبلیغات خبر از تصدیگری مدیریت گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما توسط نویسنده اش شده!!! آیا میتوان با عیار «ماه گرفتگی» چنین ادعایی را جدی گرفت؟؟؟!!!