1

پرسشی برآمده از ادعای یک رسانه اصولگرا⇐فیلم روی پرده گلزار در حال تبلیغ بازاریابی هرمی است؟؟!+عکس

سینماروزان: محمدرضا گلزار بازیگر خوش چهره ایرانی نیمه ابتدایی سال فیلم پرحاشیه «مادر قلب اتمی»علی احمدزاده را روی پرده داشت که به اعتقاد اغلب مخاطبان یکی از جلوه های متفاوت بازیگری گلزار محسوب می شد.

به گزارش سینماروزان گلزار این روزها هم «آینه بغل»منوچهر هادی را روی پرده دارد و در آن در قالب یک مرفه بی درد ساکن در پنت هاوس ایفای نقش کرده است؛ تیپی که معادل آن را بیش از یک دهه قبل در آثاری پرفروش نظیر «کما» هم ارائه داده بود.

رسانه اصولگرای «مشرق» به تازگی با ارائه تحلیلی درباره «آینه بغل» ادعایی پرسش برانگیز را مطرح کرده با این محوریت که فیلم اخیر گلزار در حال تبلیغ بازاریابی هرمی است؟؟!

«مشرق» نوشته است: موضوع مهمی که نباید در این فیلم از آن غافل شد، بحث تبلیغات شرکت بازاریابی هرمی بنام «بیز» است که منوچهر هادی سطح فیلم خود را با تبلیغات مستقیم شرکت «بیز» تنزل داده و از ابتدا تا انتهای فیلم، خود را تریبونی برای تبلیغات این‌گونه شرکت‌های هرمی قرار داد که به مخاطب القا می‌کند، بطور رویایی و با استفاده از فروش محصولات این شرکت می‌توان در بهترین پنت‌هاوس‌ و با عالی‌ترین امکانات از قبیل دارا بودن زمین اسب سواری، هواپیمای شخصی، انواع حیوانات اهلی و وحشی و خانه‌های آن چنانی زندگی کرد.

این رسانه ادامه داده است: فیلمساز حتی به همین میزان تبلیغات بسنده نکرد و از بهاره رهنما در نقش مدیر برنامه‌ای سود بُرد که تنها کارش در این فیلم گفتن دیالوگهایی برای تبلیغات بهتر شرکت بازاریابی مورد نظر است. شرکتی که با هدف بازاریابی “شبکه‌ای” (با همان سازوکار شرکت های هرمی) در ایران آغاز به کار کرد و تمام تلاش و کوشش خود را به خرج داد که چرخه باطل بازاریابی شبکه‌ای را در بین جوانان بیکار و در آرزوی شغل و درآمد رویایی بیشتر و بیشتر کند.

بازاریابان ایران زمین
بازاریابان ایران زمین