1

پرسشی از وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی⇐ منوچهر شاهسواری به عنوان نماینده کدام صنف مجددا وارد شورای پروانه ساخت شده؟/ اگر ایشان نماینده تهیه کنندگان است چرا معرفینامه شورایعالی تهیه کنندگان را ندارد؟؟؟

سینماروزان: معرفی اعضای تازه شورای پروانه ساخت و حضور مجدد منوچهر شاهسواری مدیرعامل چندشغله خانه سینما پرسشهایی کلیدی را پیش روی عباس صالحی وزیر ارشاد و حسین انتظامی رییس سینما قرار میدهد.

منوچهر شاهسواری به عنوان نماینده کدام صنف وارد شورای پروانه ساخت شده است؟؟ ایشان نماینده تهیه کنندگان است؟؟ اگر این گونه باشد چرا شورایعالی تهیه کنندگان به طور رسمی ایشان را به اداره نظارت معرفی نکرده؟؟

یادمان نمیرود دو سال قبل و زمانی که رییس سابق سینما احکام اعضای پروانه ساخت را اعلام کرد از منوچهر شاهسواری به عنوان عضو سابق شورا قدردانی شده بود و بنا بود نیرویی تازه نفس جای ایشان را بگیرد ولی شاهسواری باز هم تهیه کنندگان را متقاعد کرد که در شورا بماند!!

حالا وضعیت فرق کرده چون نه تنها هیچ معرفینامه رسمی از سوی تهیه کنندگان برای حضور مجدد شاهسواری در شورای پروانه ساخت صادر نشده که عملکرد ایشان به عنوان مدیرعامل خانه سینما بخاطر عدم شفاف سازی درباره گیرندگان عیدی میلیاردی و همچنین صرف هزینه هنگفت برای بازسازی ساختمانی مستعمل در لاله زار به شدت مناقشه ساز شده است.

آیا سازمان سینمایی بدون رضایت تهیه کنندگان مجددا شاهسواری را وارد شورای پروانه ساخت کرده؟؟ آیا وزیر ارشاد که در معارفه اعضای تازه شورای پروانه ساخت حاضر بوده از این ماجرا باخبر است؟؟