1

پرستو گلستانی: کاراکترم در “همسران” را بیرنگ براساس شخصیت خودم نوشت/ باندبازیهای سینما و تلویزیون نومیدم کرده است

سینماژورنال: پرستو گلستانی بازیگر زن قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون سالها پیش از این در سه اپیزود از سریال “همسران” به ایفای نقش پرداخته بود.

به گزارش سینماژورنال گلستانی در آن اپیزودها در نقش دختری کمی شیرین عقل به نام “صحرا” ظاهر شده بود که سعی می کرد راحتی و بی آلایشی زندگیش را به مخاطبان نشان دهد.

پرستو گلستانی که در سالهای اخیر در تلویزیون کم کارتر شده در گفتگویی با “نوآوران” کاراکترش در “همسران” را دوست داشتنی ترین نقش اش دانسته است.

بیرنگ کاراکترم در “همسران” را برای من نوشته بود

گلستانی در پاسخ به این سوال که کدام کارش را بیشتر دوست دارد می گوید: در همه این سالها کارهایی بوده است که به آنها علاقه داشته ام اما سریال “همسران” را بیشتر از همه دوست دارم. به گزارش سینماژورنال گلستانی ادامه می دهد: هنوز هم بعد از این همه سال سه قسمتی که در این سریال با عنوان “صحرا دختری که ستاره ها را چید” بازی کردم بیش از هر کار دیگری دوست دارم.

این بازیگر می افزاید: کاراکترم در این سه قسمت را بیژن بیرنگ براساس شخصیت خودم و برای من نوشته بود؛ دختری  که کودک بود و تا ابد هم کودک باقی ماند استثنائا شبیه من بود. من هنوز هم کودک هستم و همین عشق به کودکی باعث میشود برای کودکان کار کنم.

باندبازیهای سینما و تلویزیون نومیدم کرده است

پرستو گلستانی درباره کم کاری سالهای اخیرش در تلویزیون بیان می دارد: من کم کار نشده ام بلکه گزیده کار شده ام…در اغلب سریالها و فیلمها نبود قصه مناسب، حضور آدمهای غیرحرفه ای و نابلد و باندبازیهای معروف و بی حساب و کتاب بودن شرایط کاری است که رخ می نماید. اینهاست که آدم را ناراحت و نومید می کند.