1

پرزنت رسمی یک آقازاده در حضور ایوبی!+عکس

سینماروزان: روابط عمومی سازمان سینمایی در حالی گزارش رسمی دیدار شورای سیاستگذاری جشنواره جهانی فجر با حجت‌ا.. ایوبی رییس سازمان سینمایی را منتشر کرد که در میانه این گزارش از یک آقازاده به طور رسمی نام برده شده است.

به گزارش سینماروزان این بخش از گزارش مربوط به معرفی مدیران جشنواره جهانی فجر است که در آن نام محمدصادق کریمی آقازاده رضا میرکریمی دبیر جشنواره هم به عنوان یکی از مدیران آمده است.

آقازاده میرکریمی سیزدهمین نفر از فهرست (1+12) نفره مدیران جشنواره جهانی فجر بوده که گویا به همراه ابوی در محضر رییس سازمان سینمایی حاضر شده و البته طبق گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، درباره اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در حوزه مسئولیتش به ایوبی گزارش داده است!

سینماروزان نزدیک به 7 ماه قبل و در کوران برگزاری جشنواره تحت امر میرکریمی حضور این آقازاده در فهرست نسبتا طولانی مدیران جشنواره را فاش کرده و البته خواستار ارائه توضیحاتی شد درباره رزومه کاری و سابقه ای از ایشان که باعث حضور در تیم مدیران یک جشنواره آن هم جهانی شده است.(اینجا را بخوانید)

با این حال از آن زمان تاکنون نه تنها هیچ توضیح شفافی از سوی دبیرخانه جشنواره ارائه نشد که مجددا نام این آقازاده بی سابقه روشن در برگزاری جشنواره، به عنوان یکی از مدیران جشنواره حاضر در دیدار با رییس سازمان سینمایی رسما اعلام شده است.

آقازاده میرکریمی متولد ۶۷ است و گویا در دوره جدید جشنواره جهانی فجر هم بناست به مانند دوره قبل مدیر امور پشتیبانی این جشنواره باشد.

همه سابقه این آقازاده در سینما به عنوان ناظر کنترل پروژه اکران فیلمهای “امروز” و “یه حبه قند” بوده و با همین سابقه به مدیریت تولید فیلم “دختر” هم رسیده اند. جالب است که همه این پروژه ها هم با حمایت ارگانهای دولتی از حوزه هنری تا منطقه آزاد اروند تولید شده اند و فعالیت سینمایی روشن در بخش خصوصی و البته غیروابسته به ابوی که مشخص کننده عیار واقعی این جوان باشد در رزومه ایشان به چشم نمی‌خورد.

محمدصادق میرکریمی
محمدصادق میرکریمی