1

بهزاد فراهانی: هر بلایی سر من می‌آید، سیاسی است!

سینماژورنال: بهزاد فراهانی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر که چندی قبل نمایش “گل و قداره” را در تئاترشهر روی صحنه برد هفت سال قبل درگیر کارگردانی سریالی به نام “حماسه آرد” شد.

به گزارش سینماژورنال فراهانی حدود 250 دقیقه از این سریال 500 دقیقه ای را در لوکیشنهایی اطراف زنجان فیلمبرداری کرد اما در میانه فیلمبرداری به ناگاه کار تعطیل شد و همچنان هم معلق است.

به هنگام تعطیلی کار برخی از رفتارهای گلشیفته دختر این بازیگر در آن سوی آبها به عنوان دلیل تعطیلی این کار نام بردند اما این مسأله هیچ گاه به طور رسمی تأیید نشد.

بهزاد فراهانی در تازه ترین گفتگوی خود که با “فیلم نت” انجام شده در پاسخ به این سوال که شما مشغول تولید سریالی به نام “حماسه آرد” بودید که متوقف شد و دلیل  آن هم رسما اعلام نشد، علت توقف تولید سریال چه بود؟ گفت: دلیلش سیاسی است و هر بلایی سر من می آید فقط دلیلش سیاسی است.

به گزارش سینماژورنال مجموعه تلويزيونی “حماسه آرد” به تهيه‌كنندگی سيدامير سيدزاده برای شبکه اول تولید می شد و از حضور بازيگرانی چون گوهر خيرانديش، اردشير رستمی، بهار نوريان، مهدی ميامی، بهزاد فراهانی و اصغر بيچاره سود می برد.

داستان اين سريال تلويزيونی به دوران رضاخان و اتفاقات سال 1320 و به واقعه حماسه آرد برمی‌‌گشت. قوای رضاخانی به يكی از روستاها حمله می‌كنند، در حالی كه نيروهای بيگانه نيز در كشور بودند و جنگ‌های پيش آمده در آن دوران و قيام‌های مردم است که اتفاقات را پیش می برد…