1

پای کیارستمی هم به انتخابات باز شد!+عکس

سینماروزان: درگذشت عباس کیارستمی که برخی آن را به دلیل قصور پزشکی می دانستند مجالی شد برای رویارویی برخی سینماگران با جامعه پزشکی؛ رویارویی که هنوز و هرازگاه که دیداری میان مدیران وزارت بهداشت با سینماگران پیش می آید عواقب آن دامن مدیرانمی گیرد.

به گزارش سینماروزان به تازگی در نشستی با نام «ایران فرهنگی در جهان امروز» که با حضور برخی از بازیگران سینما نظیر علی نصیریان و فاطمه معتمدآریا با سه وزیر بهداشت، ارشاد و نفت انجام شد و البته بسیاری هم از آن بوی تبلیغات انتخاباتی استشمام کردند نیز پای کیارستمی به ماجرا باز شد.

یک بار علی نصیریان در این نشست با ربط دادن محمدجواد ظریف با کیارستمی و فرهادی گفت: این خاک همیشه جوان‌هایی داشته است که از خود گذشتگی کرده‌اند و افتخار آفریدند. امروز نیز این افراد در کشور ما حضور دارند و یکی از آنها محمدجواد ظریف است. امروز اصغر فرهادی، عباس کیارستمی و محمدجواد ظریف با کارها و آثار خود باعث معرفی ایران به جهان شده‌اند.

بار دیگر هم حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در تشریح رابطه خود با اهالی هنر بیان داشت: ما مراقب همه هنرمندان هستیم و جامعه پزشکی موظف است از سلامت هنرمندان مراقبت کند.

وی که با پرسشی درباره وضعیت کیارستمی روبرو شده بود اما بی پاسخگویی بیان داشت:‌ موضوع کیارستمی وقت مفصل‌تری می‌خواهد که درباره آن توضیح بدهم و الان جای این بحث نیست.

همایش «ایران فرهنگی در جهان امروز»
همایش «ایران فرهنگی در جهان امروز»