1

«پارادایس» با حلول نوروز ۵میلیارد را رد کرد و «آشغالها…» به نزدیکی ۴میلیارد رسید/«رحمان۱۴۰۰» در آستانه میلیارد قرار گرفت و «چهار انگشت» در مرز نیم میلیارد/نوید یک‌تنه «متری شش و نیم» را بالا کشید/«زندانیها» در شرف ۳۰۰میلیونی شدن/فروش نازل «تختی»، «پیشونی سفید۳» و «ژن خوک»+آمار کامل فروش

سینماروزان: اکران نوروزی به طور رسمی شش روز است که آغاز شده ولی به جز یکی دو فیلم حاضر در فهرست اکران نوروزی، مابقی فروش مطلوبی نداشته اند تا همچنان برخی فیلمهای باقیمانده از اکران سال قبل باشد که بتوانند مخاطب را به سینماها بکشانند.

کمدی «پارادایس» از جمله چنین فیلمهایی است که بخاطر اقبال مخاطبان همزمان با اکران نوروزی هم مخاطب دارد و توانسته فروش خود را از 5میلیارد بگذراند. «آشغالها…» نیز همچنان همزمان با اکران نوروزی به اکران خود ادامه میدهد و فروش خود را به مرز 4میلیارد رسانده است.

کمدی «رحمان 1400» پرفروشترین فیلم اکران نوروزی است که فروش خود را بعد از شش روز به نزدیکی یک میلیارد رسانده است و «متری شش و نیم» نیز با درامی تکراری ولی با تکیه بر حضور نوید محمدزاده به مرز 700 میلیون رسیده است. کمدی «چهارانگشت» دیگر کمدی قرار گرفته در رأس آمار فروش نوروزی است که در آستانه نیم میلیاردی شدن قرار گرفته است. «زندانیها» فیلم تازه مسعود ده نمکی که هم مایه های طنز دارد و هم مایه های ماجراجویانه در مرز 250میلیونی شدن است.

سه فیلم «پیشونی سفید3»، «غلامرضا تختی» و «ژن خوک» شکست خوردگان اکران نوروز هستند که رویهم 200میلیون هم نفروخته اند و به نظر میرسد روزهای نومیدکننده ای هم پیش رویشان باشد.

آمار فروش تا ابتدای جمعه دوم فروردین 1398  به شرح زیر است:

(تمامی ارقام به تومان است)

–پارادایس 5میلیارد و 100میلیون(58 روز)

–آشغالهای دوست داشتنی ۳میلیارد و 700میلیون(37 روز)

–رحمان1400 (850میلیون)(6روز)

–متری شش و نیم 680میلیون(5روز)

–چهارانگشت 350میلیون(6روز)

–زندانیها 250میلیون(6روز)

–پیشونی سفید(3) 50میلیون(6روز)

–غلامرضا تختی 38میلیون(6روز)

–ژن خوک 35میلیون(5روز)