1

وفای به عهد تهیه‌کنندگان⇐اهدای تمام عایدی اول آذرماه «خالتور» به زلزله‌زدگان کرمانشاه

سینماروزان: دست‌اندرکاران تولید کمدی «خالتور» تمام عایدی گیشه‌ روز اول آذرماه فیلم را از طریق سازمان هلال احمر به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهدا شد.

عبدالله علیخانی و حسین فرحبخش تهیه کنندگان «خالتور» پیشتر درباره اهدای عایدی فروش اول آذرماه این فیلم به زلزله زدگان اطلاع‌رسانی کرده بودند و همین موجب شده بود مخاطبان هم در این اقدام خیرخواهانه مشارکت فعال داشته باشند.

علیخانی و فرحبخش سه شنبه 21 آذرماه، عایدی روز اول آذرماه «خالتور» که رقمی قابل توجه شده بود را از طریق سازمان هلال احمر به زلزله زدگان اهدا کردند.

پیشتر بنا بود که تهیه‌کنندگان «خالتور» این رقم را صرف خرید کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کنند اما برای پرهیز از موازی کاری با هلال احمر مبلغ حاصل از گیشه اول آذرماه با نظارت محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی و ابراهیم داروغه زاده معاون نظارت از طریق هلال احمر صرف کمک به زلزله زدگان شد.

کمدی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان از جمله آثار پرفروش سینماهای ایران در سه ماه اخیر است که توانسته از رقم فروش 5میلیارد عبور کند.

مهران غفوریان، علی صادقی، پوریا پورسرخ، سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، محمدرضا هدایتی، مریم امیرجلالی، امیرحسین صدیق و مریم معصومی از جمله بازیگران این کمدی هستند.

«خالتور» داستان طنازانه تغییر مسیر چند جوان موزیسین از آوازخوانی به دل حوادثی پیش بینی نشده را روایت میکند.