1

وضعیت کنونی عوامل تولید فیلم ارگانی “ماه گرفتگی” که دو سال بعد از تولید، هنوز نتوانسته اکران شود⇐کارگردان: درگیر ساخت کمدیهای ارزشی(!؟) از “تکزاس” تا “دینامیت”!!/نویسنده: درگیر مدیریت فیلم و سریال شبکه سوم سیما!!/تهیه کننده: درگیر تولید فیلم ویدیویی زندگی یک مخترع!!/بازیگر اصلی: درگیر همکاری در سریال یک آقازاده!!

سینماروزان: دو سال بعد از تولید فیلم انتخاباتی “ماه گرفتگی” هنوز این فیلم نه رنگ پرده دیده و نه حتی پخش کننده اش مشخص شده است.

به گزارش سینماروزان “ماه گرفتگی” با حمایت مستقیم انجمن سینمای دفاع مقدس تولید شد و حمایتهای رسانه های اصولگرا را هم داشت ولی تاکنون نتوانسته اکران شود.

هادی انباردار که با همین فیلم، تهیه کننده شد(!!) در این دو سال فقط درگیر تولید فیلمی به نام “ماهی و برکه” بوده که آن هم با پروانه ویدیویی جهت عرضه به شبکه خانگی تولید شده با مضمون زندگی یک مخترع!!

مسعود اطیابی کارگردان “ماه گرفتگی” در تغییر مسیر و یا شاید هم بازگشت به اصل خویش، در دو سال اخیر درگیر تولید کمدیهایی مثل “تکزاس” و “دینامیت” بوده است و در این بین “تکزاس” به قسمت دوم هم رسیده است.

کامبیز دیرباز بازیگر اصلی “ماه گرفتگی” هم پس از این فیلم نتوانست هیچ فیلم سینمایی مطرحی را بازی کند و اخیرا هم درگیر بازی در سریالی شد با عنوان “شرایط خاص” به تهیه کنندگی مرتضی فاطمی آقازاده عباس از مدیران سالیان رسانه ملی.

مهدی آذرپندار نویسنده “ماه گرفتگی” را باید خوش عاقبت ترین عنصر تولید فیلم -حداقل تا این لحظه- دانست چون وی که تا قبل از این فیلم و بعدش هیچ سابقه نویسندگی سینمایی حرفه ای نداشت اخیرا و بعد از حضور علی فروغی در شبکه سه به ناگاه به مدیریت گروه فیلم و سریال این شبکه رسید!!!

چه کسی فکر میکرد یک فیلم ارگانی اکران نشده چنین عاقبتی را برای هسته تولیدش به دنبال داشته باشد؟؟