1

وزیر ناراضی از مهران مدیری، از جشنواره فجر تقدیر کرد!

سینماژورنال: وزیر بهداشت که از همان ابتدای شروع تولید سریال “در حاشیه” مهران مدیری از جمله منتقدین نگاه طنزآلود این سریال به طیف پزشکان بود در یک اقدام جالب به تقدیر از جشنواره فیلم فجر پرداخت.

به گزارش سینماژورنال تقدیر وزیر بهداشت از جشنواره فیلم فجر به واسطه پخش تیزرهای مرتبط با مقوله سلامت پیش از نمایش فیلمهای جشنواره سی و سوم فیلم فجر روی داد.

از جمله این تیزرها، تیزری بود با محوریت کمک به انجمن حمایت از کودکان سرطانی(محک) که جمعی از چهره های سرشناس سینمای ایران در آن حضور داشتند.

برای نخستین بار پخش تیزرهای مرتبط با سلامت و بهداشت در جشنواره

توجه سی وسومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به مقوله سلامت و بهداشت و درمان، برای نخستین بار در ادوار این رویداد سینمایی رخ داد و برای نخستین بار در این جشنواره شاهد پخش تیزرهای مرتبط با مقوله سلامت پیش از نمایش فیلم های سینمایی حاضر در بخش رقابتی این رویداد بودیم.

در متن نامه دکتر هاشمی خطاب به علی جنتی آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت برگزاری موفقیت‌آمیز سی و سومین جشنواره فیلم فجر که امسال به صورت ویژه و برجسته مشارکت این هنر را به حوزه سلامت به نمایش گذاشت، بر خود وظیفه می‌دانم که به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» از جناب عالی و کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره بزرگ و به ویژه از آقایان؛ دکتر ایوبی معاون محترم و ریاست سازمان سینمایی، رضاداد دبیر محترم جشنواره و دکتر داروغه‌زاده مدیر محترم کاخ جشنواره فیلم فجر که اهتمامی ویژه در نمایش تیزرهای مربوط به سلامت در ابتدای فیلم‌های به نمایش درآمده داشته‌اند کمال قدردانی و تشکر را داشته باشم.

وی ادامه داده است: یقینا تداوم این حرکت خداپسندانه که مورد استقبال مردم و فرهیختگان قرار گرفته است الگویی از مدیریت جهادی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همکاری اثرگذار فرابخشی در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

پخش تیرزهای سلامت پیش از نمایش آثار سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر و توجه بیش از پیش این رویداد به مقوله سلامت، از ویژگی های این رویداد سینمایی بود.