1

وزیر ارشاد در معارفه انتظامی: نیاز داریم به نوسازی سازمانی و آینده نگری!!!↔پرسش: نوسازی مشتمل بر حذف مدیران ناکارآمد است یا همچنان رییس در سایه و شرکایش از خوان سینما منتفع خواهند شد؟؟

سینماروزان: عباس صالحی وزیر ارشاد در معارفه حسین انتظامی به مانند اغلب معارفه ها حرفهایی امیدوارانه درباره اوضاع سینما زد و حتی درباره رابطه موثر صنف و مدیران سینما گفت اما نگفت این رابطه موثر چه سودی به حال بدنه صنفی داشته که این روزها بیش از همیشه در تنگنای اقتصادی است.

با این حال در خلال حرفهای انتظامی تأکیدش بر نوسازی سازمانی به شدت جلب توجه کرد. وزیر ارشاد در مراسم معارفه حسین انتظامی با تأکید بر اهمیت برنامه‌گرایی و اصلاحات ساختاری سینما، گفت: در این حوزه حتما نیاز به نوسازی سازمانی و آینده‌نگری داریم، سینمای ایران هم باید در این راستا تغییراتی داشته باشد.

پرسش آنجاست که آیا نوسازی سازمانی مدنظر وزیر مشتمل بر حذف مدیران ناکارآمد است یا همچنان رییس در سایه و شرکایش از خوان سینما منتفع خواهند شد؟

آیا وزیر ارشاد از انتظامی حمایت خواهد کرد که با تغییر مدیران تکراری و فرسوده و جانشینی نیروهایی اندیشمند و امتحان پس داده، مسیری تازه در برابر سینمای ایران گمارد یا همچنان همین جماعت منفعل و درگیر روزمرگی
، امور را پیش خواهند برد؟؟