1

وزیر ارشاد از اقدامات تبعیض‌آمیز سیدزاده خبر دارد؟⇐ارسال هدایای نوروزی برای نورچشمی‌های صندوق هنر!+عکس

سینماروزان/حامد مظفری: در یک سال گذشته بدنه جامعه هنری مدام گلایه کرده‌اند از تبعیض در توزیع تسهیلات میان هنرمندان و فراوان اعتراض مطرح شده درباره بی‌کفایتی بیمه تکمیلی درمان هنرمندان.

این گلایه‌ها و آن اعتراضات اگر شنیده می‌شد عاملی بود برای اصلاح امور ولی باز هنوز وارد دومین ماه از سال جدید نشده‌ایم که تصاویر و اخباری از ارسال هدایای صندوق اعتباری هنر برای شماری گزینش‌شده از هنرمندان منتشر شده.

اینکه صندوق اعتباری هنر فقط برای معدودی از هنرمندان هدیه نوروزی فرستاده به کنار، اینکه همزمان با ارسال و تحویل هدیه، از هنرمندان تصویربرداری کرده‌اند برای پز مدیریتی را چگونه باید توجیه کرد؟

صندوق اعتباری هنر بنا شد برای آن که به تمامی هنرمندان تسهیلاتی در شان و منزلت آنها دهد نه آن که حتی در توزیع هدایای نوروزی نیز میان هنرمندان تفاوت ایجاد کند و گروهی را مشمول هدیه کند و گروهی را کاملا نادیده بگیرد و تازه همان‌ها که هدیه گرفته‌اند را نیز عاملی کند برای تصویرسازی و ژست‌های کاذب مدیریتی!

آیا حسین سیدزاده مدیر صندوق اعتباری هنر در توزیع عیدی میان پرسنل زیردستش هم همین گونه رفتار می‌کند و به شماری از پرسنل(با تصویربرداری حین دریافت) عیدی می‌دهد و شماری را نادیده می‌گیرد؟؟ اصلا اگر مدیر صندوق هنر دریابد که وزیر ارشاد به‌عنوان بالادست ایشان، نامبرده را از دریافت عیدی مصوب تمام زیرمجموعه‌ها محروم کرده، چه حسی خواهد داشت؟؟ و یا سیدزاده چه حسی خواهد داشت وقتی بالادست‌شان بخواهد حین اعطای عیدی به ایشان، عیدی و سیدزاده را در یک قاب ثبت کند؟؟؟

اگر مدیران صندوق هنر در ذهن خود چنین پرسش‌هایی را مرور می‌کردند راضی می‌شدند به اعمال چنین تبعیض‌هایی؟؟

در دورانی که ریاضت اقتصادی هنرمندان به‌دلیل تعطیلی کرونایی فعالیت‌های هنری، به بالاترین حد رسیده اولین خواسته از صندوق اعتباری هنر آن است که اسباب تقسیم علی‌السویه امکانات را میان تمامی اعضای صندوق هنر فراهم کند.

یعنی صندوق هنر نمی‌توانست در این روزهای کرونایی، شرایط اهدای فراگیر یک عیدی حداقلی و یا اعطای یک سبدکالای اولیه یا دست‌کم یک بن خرید کالا میان تمام اعضا را فراهم کند؟؟
وقتی اوضاع، عادی است که چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد؛ حالا که اوضاع غیرعادی است چرا جز رفتارهایی پرتبعیض بروز نمی‌دهند؟

اگر صندوق هنر از ارائه همین تسهیلات حداقلی هم عاجز است اصلا چرا تعطیل نمی‌شود تا بودجه سالانه‌ای که صرف دیوان‌سالاری چنین ساختاری می‌گردد مستقیما به هنرمندان برسد؟؟

سینماروزان آماده است پاسخ مدیران صندوق اعتباری هنر یا وزیر ارشاد به چنین پرسش‌هایی را منعکس کند.

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر

ارسال هدیه برای معدودی از اعضای صندوق هنر