1

وجه اشتراک #بدون_قرار_قبلی و #علی_نصیریان

سینماروزان: علی نصیریان که خود نوه‌ای مبتلا به اوتیسم دارد، پرداختن فیلم «بدون قرار قبلی» به کودکان مبتلا اوتیسم را یکی از نکات قوت این ساخته بهروز شعیبی دانست.

فیلم «بدون قرار قبلی» با حضور بازیگرانی همچون علی نصیریان، امین میری، الهام کردا و نیز تهیه‌کننده و کارگردان فیلم (محمود بابایی و بهروز شعیبی) و با رونمایی از پوستر این فیلم در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد.

نصیریان که اخیرا در برنامه تلویزیونی «خندوانه» از ابتلای نوه خود به اوتیسم صحبت کرده بود، درباره فیلم «بدون قرار قبلی» بیان کرد: یکی از نقاط قوت فیلم پرداختن به اختلال اوتیسم در این اثر است و چقدر زیبا زندگی یک کودک اوتیسمی را روایت می کند که این نشان دهنده خلاقیت کارگردان فیلم است، چرا که در این فیلم انسانها به صورت خود واقعی نشان داده می‌شوند. 

او ضمن تقدیر از بهروز شعیبی و عوامل فیلم، اظهار کرد: فیلم «بدون قرار قبلی» سینماست. این فیلم داستان یک احساس انسانی را به تصویر می کشد. «بدون قرار قبلی» در رده فیلم‌های تاثیرگذار است چون توانسته حس انسان را جاری کند. من از بهروز شعیبی انتظار کارهای فوق‌العاده دارم چون توانایی ایشان را تولید فیلم خوب و تاثیرگذاری چون بدون قرار قبلی دیدم.

وجه اشتراک علی نصیریان و فیلم بدون قرار قبلی چیست؟
وجه اشتراک علی نصیریان و فیلم بدون قرار قبلی چیست؟