1

واگذاری ساخت سریال به یک شکست‌خورده دیگر سینما⇐این بار به کارگردانی که فیلمش در یک هفته ۲۰ میلیون هم نفروخته!⇔سفارش از کجاست؟ مرکز نمایش سیما!!/تهیه‌کننده کیست؟ همو که به همراه داماد پورمحمدی «هفت۳» را روی غلتک انداخت

سینماروزان: بعد از همایون اسعدیان، بیژن میرباقری، محمدحسین لطیفی و محمدمهدی عسکرپور که علیرغم شکست آخرین ساخته‌های سینمایی‌شان از رسانه ملی سربرآورده و درگیر سریال سازی شده اند(اینجا را بخوانید) پای یک شکست خورده دیگر سینما هم به تلویزیون باز شد.

به گزارش سینماروزان این شکست‌خورده تازه حسین نمازی است؛ جوانی که فیلمی به نام «آپاندیس» را روی پرده دارد اما فیلمش در هفته اول حتی به 20 میلیون فروش مکانیزه هم نرسیده بود!!!

اینکه در کمبود منابع مالی که مدیران رسانه ملی مدام درباره آن گلایه کرده اند به جای به کارگیری نیروهای امتحان پس داده شکست خوردگان سینما از تلویزیون سربرمی آورند ریشه در کدام سیاستگزاری دارد؟؟

باز اگر این سریال سازی با حضور اسپانسرهایی خارج از سازمان بود جای تأمل داشت اما وقتی حسین نمازی بناست سریالی به نام «بازگشت» را به سفارش «مرکز نمایش سیما» بسازد طبیعی است که پرسشها بیشتر خواهد شد.

چرا مرکز نمایش سیما که یک زیرمجوعه استراتژیک در سازمان است سفارش ساخت سریالهایی که باید به رقابت با هجمه عظیم شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بروند را به کارگردانانی نمی سپارد که پیشتر امتحان خود را در مدیومهایی جدی همچون سینما پس داده اند؟؟

نام سعید پروینی که پیشتر به همراه یوسف منصوری داماد معاون سابق سینما و مدیر فعلی شبکه سوم، در هسته مرکزی تولید فصل سوم «هفت» وجود داشت به عنوان تهیه کننده «بازگشت» آمده است!!! آیا نشان دادن عیاری بالا از برنامه سازی در «هفت3» بوده که پروینی را به گرفتن سفارش مستقیم از مرکز نمایش سیما رسانده؟