1

واکنش نیکی کریمی به امتداد اکران فیلم مجیدی و تأخیر در اکران فیلم خودش

سینماژورنال: تازه ترین فیلم مجید مجیدی تقریبا بیشتر از دو ماهی می شود که سوژه اکران سینماهاست.

به گزارش سینماژورنال از یک طرف اکران این فیلم در دو سرگروه سینمایی و تبعیضی که به این واسطه در اکران ایجاد شده بود(اینجا را بخوانید) و از طرف دیگر ثبت قرارداد اکران فیلم بدون سقف زمانی و تا هر زمان که شورای صنفی نمایش صلاح بداند(اینجا را بخوانید) سبب ساز واکنشهای مختلف شد.

این واکنشها فقط از سوی صاحبان آثاری که فیلمهایشان همزمان با فیلم مجیدی اکران شده بودند صورت نگرفت چراکه امتداد اکران فیلم و بیشتر از دو ماه روی پرده ماندن آن موجب شده حالا نیکی کریمی کارگردانی که می بایست فیلمش “شیفت شب” با پخش رسانه فیلمسازان حداکثر بعد از دهه اول محرم جایگزین فیلم مجیدی در گروه سینمایی آزادی شود هم به این امتداد اکران واکنش نشان دهد.

نیکی کریمی از صبوری خویش می گوید

نیکی کریمی که پیش فروش بلیتهای فیلمش هم چند هفته ای است که آغاز شده است با نگارش یادداشتی ضمن عذرخواهی از مخاطبانش به واسطه تأخیر در اکران، از صبوری خود برای این تأخیر سخن گفت.

این بازیگر-کارگردان در یادداشت خود آورده است: مردمِ خوبم، اكران فيلم وزين “محمد رسول الله (ص) ” با استقبال شما عزيزان روبرو شده است كه باعث تمديد پخش آن در گروه سينمايي آزادى گرديده است، همان سينماهايى كه وعده كرده بوديم فيلم “شيفت شب” را تقديمتان كنيم.

وی ادامه داده است: ما به احترام نام عزيز پيامبر و علاقه شما فرهنگ دوستان، براى اكران “شيفت شب” صبورى ميكنيم و مسوولانه بابت اين تاخير خوش يمن، عذرخواهى ميكنيم.

باید منتظر واکنش شورای صنفی نمایش ماند

واکنش نیکی کریمی به این تأخیر در اکران، می تواند محترمانه ترین واکنشی باشد که از سوی صاحب محصولی فرهنگی سر می زند که اصلی ترین حقش که اکران به موقع محصول است از وی دریغ شده است.

باید منتظر ماند و دید این واکنش محترمانه اقدامی مناسب را از سوی شورای صنفی نمایش به دنبال خواهد داشت یا همچنان فیلم مجیدی به اکران بدون سقف زمانی خود ادامه خواهد داد.