1

واکنش قابل تأمل «کیهان» به تکذیبیه سازمان ارزشی اوج بر اسپانسرینگ ۱۵میلیاردی فجر⇐ خدا را شکر!!!

سینماروزان: دو روز قبل روزنامه اصولگرای «کیهان»، درباره حضور سازمان هنری-رسانه ای اوج به عنوان حامی 15میلیاردی جشنواره سی و ششم فجر خبری را منتشر کرد؛ خبری که البته چند ساعت بعد از انتشار، با تکذیب روابط عمومی این سازمان ارزشی مواجه شد ولی متصدی روابط عمومی سازمان سینمایی واکنشی به آن نشان نداد.

به گزارش سینماروزان عطف به آن ماجرا روزنامه «کیهان» امروز در توضیحی کوتاه پیرامون این خبر بر وجه پرسشی خبر اصلی تأکید کرده و نسبت به تکذیب خبر خدا را شاکر شده است.

متن توضیح «کیهان» را بخوانید:

روز سه شنبه 14 آذر خبری با عنوان «حمایت مالی سازمان اوج از جشنواره فیلم فجر؟!» منتشر شد. متأسفانه این خبر که جنبه پرسش و تذکر داشت سوءتفاهم‌هایی را برانگیخت.
ناگفته پیداست که کیهان همواره هم در زمینه خبر و اطلاع‌رسانی و هم نقد و تحلیل، از آثار و فعالیت‌های ارزشی و انقلابی نه تنها اوج بلکه هر نهاد انقلابی دیگری حمایت و استقبال کرده است.

هر چند که در مواجهه با برخی ضعف‌ها و با هدف اصلاح و آسیب شناسی نیز هشدارهای لازم داده شده است و داده می‌شود؛ اشتباهاتی که البته گاه ناخواسته بروز می‌یابد.

در‌باره خبری که این توضیح به آن برمی گردد نیز مشخص است، محتوای این خبر با نظر به آنچه در محافل فرهنگی و رسانه‌ای شنیده می‌شود جنبه سؤالی دارد و قصد تذکر برای پاسخگویی را داشتیم که خدا را شکر، سازمان اوج این موضوع را تکذیب کرد.