1

واکنش غیرمنتظره سازمان سینمایی به هجمه‌های یکی دو نماینده مجلس⇐ذکر خیر نماینده فقید مردم تهران!!!

سینماروزان/مهدی کشاورز: چند روز بعد از هجمه‌هاي یکی دو نماینده مجلس به کیفیت برخی آثار سینمایی، سازمان سینمایی در پیامی به مجلسیون، یاد و خاطره سیدحسن مدرس(!!) را گرامی داشته است!

سیدحسن مدرس نماینده فقید مردم تهران در ابتدای قرن چهاردهم خورشیدی بود که همواره سعی کرد کنار بدنه اجتماع بایستد و درنهایت نیز جان بر سر آرایش نهاد. آیا سازمان خواسته به نمایندگان مجلس نهیبی بزند که بدانند به جای امثال مدرس نشسته‌اند؟؟ و باید در اظهارات، بیشتر کنار بدنه جامعه-و در اینجا جامعه سینما-باشند؟؟؟

 

متن پیام سازمان به نمایندگان مجلس به این شرح است:

روزشهادت عالم مجاهد و انقلابی آیه الله سیدحسن مدرس و “روز مجلس ” فرصت گرانقدری برای تکریم و ارج نهادن به خانه ملت و مجاهدت در مهمترین رکن اساسی نظام مردم سالاری دینی است. فرصت تجلیل و قدردانی از شخصیت هایی که تمام همت وعزم خویش را در مسیر پیشرفت ،توسعه وتعالی پایدار کشور عزیزمان مصروف می دارند.

سازمان سینمایی وسمعی وبصری باگرامیداشت یاد و خاطره روحانی شهید آیت الله سیدحسن مدرس (ره) و نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی، فرا رسیدن روز مجلس شورای اسلامی را به همه نمایندگان عزیز مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می نماید..

امید که درسایه عنایات خداوند سبحان و ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) ورهبری های حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی و بهره گیری از رهنمودها و همراهی نمایندگان شریف و عزیز ملت بزرگ ایران در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پیشبرد سیاست های فرهنگی دولت مردمی و انقلابی؛ وخصوصا در حوزه سینما به عنوان کلید پیشرفت کشور و بازسازی انقلابی و عقلانی ساختار سینما گام های موثر برداریم.