1

واکنش سازمان سینمایی به انتشار پوستری از فیلم “پارادایس” که در آن دو کاراکتر روحانی در کنار یک زن آلمانی دیده می‌شوند+عکس

سینماروزان: در روزهای گذشته پوستری انگلیسی زبان از فیلم “پارادایس” ساخته علی عطشانی در فضای مجازی منتشر شد؛ پوستری که در آن کاراکترهای روحانی فیلم در کنار یک هنرپیشه زن آلمانی دیده می شوند.

به گزارش سینماروزان انتشار این پوستر که به نظر می رسید دقتی ویژه هم برای طراحی آن گذاشته شده و البته فهرست کامل عوامل اصلی بر آن درج شده است ابتدا با واکنش کارگردان فیلم مواجه شد که اصالت پوستر را زیر سوال برد و آن را اتودی اولیه دانست که صرفا برای حضور در جشنواره ای خارجی(!!!) زده شده است.

حالا هم اداره کل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی بیانیه ای داده و در کنار ذکر این مسأله که “پارادایس” پروانه نمایش ندارد، انتشار هر گونه مواد تبلیغی قبل از دریافت پروانه نمایش را تخلف دانسته است.

اداره کل سینمای حرفه ای اعلام کرد: فیلم ” پارادایس” تا کنون موفق به اخذ پروانه نمایش نشده و طبعاً هیچ یک از اقلام تبلیغی آن مجوزی دریافت نکرده و تهیه کننده و صاحبان فیلم مسئول حفظ محتوا و ا قلام تبلیغی فیلم هستند و نسبت به همه شئون فیلم مسئول تلقی می شوند.

این اداره تأکید کرده است: انتشار پوستر، تیزر و مواد تبلیغی فیلم های سینمایی تنها پس از دریافت پروانه نمایش موضوعیت پیدا می کند و هر گونه انتشار این مواد تبلیغی قبل از دریافت پروانه نمایش ، تخلف محسوب شده و عواقب آن متوجه صاحبان آثار خواهد بود.

پارادایس
پوستر بحث انگیز “پارادایس”