1

واکنش خواننده لس‌آنجلسی به توقیف “قاتل و وحشی”+عکس

سینماروزان/نسترن حسینی: نخستین شماره نشریه تحلیلی-راهبردی “گزارش یک” منتشر شد.

“گزارش یک” گفتگویی اختصاصی با شهیار قنبری ترانه‌سرای پرآوازه ایرانی دارد؛ مصاحبه‌ای تکان‌دهنده پر از صراحت کلام و در عین حال نظرات بی‌پرده درباره ممیزی.

شهیار قنبری ترانه‌سرا و خواننده مقیم لس‌آنجلس در بخشی از گفتگوی خود به مجله گزارش یک گفته است: گوینده‌ی سخنی که می‌گوید ما فیلمی را به دلیلِ نمایان بودنِ گوشِ بازیگر{اشاره به لیلا حاتمی در «قاتل و وحشی»} کنار گذاشته‌ایم، هرکه هست، مهم نیست چه کسی ا‌ست، از شهیار قنبری گرفته تا عیسی مسیح، هرکسی که هست، او انسانِ بی هوشی‌ست و نباید اصلاً در جایگاهی باشد که بخواهد قضاوت بکند.

پرونده ویژه سوسن تسلیمی با حضور سینماگرانی همچون حسین محجوب، علی ژکان، سیامک اطلسی، محمدعلی نجفی و اصغر رفیعی‌جم ، همراه گفتگویی جذاب با سوسن تسلیمی که در آن از عشق به بازگشت گفته است، از جمله مطالب خواندنی مجله “گزارش یک” است.

پرونده ویژه جشنواره فجر۳۹ و صفحات ویژه رضا بیک‌ایمان‌وردی و پرونده شجاع‌دل با حضور مسعود ده‌نمکی، از دیگر مطالب نشریه است.

نشریه “گزارش یک” با مدیرمسوولی محمدصادق عابدینی و سردبیری علیرضا انصاری منتشر شده است. حامد مظفری دبیر تحریریه است و غفور پورغفور مدیر هنری نشریه است. سیدرضا اورنگ و محمد شاکری نیز معاونان تحریریه این نشریه هستند.

برای مطالعه این نشریه میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

مجله+گزارش+یک
مجله+گزارش+یک

مجله+گزارش+یک
مجله+گزارش+یک