1

واکنش حسین فرحبخش به افراطیونی که قصد دارند به‌مانند سعید حجاریان او را ترور کنند⇐مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) بر چشمان ما جا دارند!/مشکل ما فردی است که از روضه‌خوانی سوءاستفاده می‌کند/اگر به روضه‌خوانی افتخار می‌کنید چرا سابقه روضه‌خوانی را پله می‌کنید برای گرفتن مدیریت دولتی؟؟/جز خدا از هیچ کس باکی ندارم!/تا زنده‌ام جلوی تندروهایی که آبروی کشور و اسلام را برده‌اند می‌ایستم

سینماروزان: توقیف برخی محصولات سینمایی مجوزدار توسط تصویرشهر که به کمدی پرمخاطب «دشمن زن» رسیده از یک طرف با واکنش تهیه‌کننده این فیلم حسین فرحبخش مواجه شد و از طرف دیگر با واکنش جامعه صنفی تهیه کنندگان و کانون پخش کنندگان سینمای ایران که با محکوم کردن توقیف محصولات مجاز، خواستار ورود شهردار تهران به حل مشکل زیرمجموعه سینمایی خود شدند.

متعاقب این اتفاقات حسین فرحبخش از شرکای موسسه پویافیلم با انتقاد از مدیر موسسه تصویرشهر که بی اعتنا به مجوزهای ارشاد فیلمهایی مجوزدار مانند «خالتور» و «دشمن زن» را توقیف میکند و با مرور عقبه او به طرح سوال در این باره پرداخت که چگونه میشود فردی بدون عقبه سینمایی به ناگاه از روضه خوانی به مدیریت فرهنگی در یک ارگان شهری میرسد؟

این طرح پرسش با حمله معدودی از افراطیون به فرحبخش مواجه شد و آنها کار را تا تهدید به مرگ این تهیه کننده قدیمی سینما پیش بردند؛ تهدیداتی که با اظهارنظر صریحتر فرحبخش روبرو گردید.

حسین فرحبخش در واکنش به این حملات گفت: مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) بر چشمان ما جا دارند! هیچ مشکلی با مداحان اهل بیت نداریم و خیلی هم دوست دارم از وعاظ باسواد بیاموزم. مشکلم با اوست که از روضه خوانی سوءاستفاده میکند. مشکل ما فردی است که به روضه خوانی افتخار میکند اما به ناگاه سابقه روضه خوانی را پله میکند برای گرفتن مدیریت فرهنگی!!چرا؟؟ اگر روضه خوانی مایه افتخار شماست چرا به واسطه آن پست مدیریتی گرفتید؟

فرحبخش ادامه داد: من پیشتر هم از قول شهیدمطهری گفتم که روضه خوانی به شکل و شیوه کنونی تا قبل از امام حسن عسکری(ع) نبوده! شهیدمطهری قائل است به اینکه تا قبل از امام یازدهم در عزاداریها از شعرا دعوت می شده برای حماسه خوانی و وقتی امام خمینی(ره) و مقام رهبری از شهیدمطهری به عنوان ایدئولوگ انقلاب نام میبرند، حجت تمام است.

این تهیه کننده افزود: ابدا علاقه ای به ریاکاری ندارم و در خانه ام هم بیشتر از خیلی از این جماعت افراطی ظاهرالصلاح، مجلس عزاداری امامان شیعه را برگزار میکنم و اصلا ریزه خوار امام حسین(ع) هستم و شخصا معتقدم با مدیریت فشل فعلی فقط اعتقاد به اهل بیت است که مملکت را نگه داشته!

حسین فرحبخش با اشاره به افراطیونی که او را تهدید کرده اند به مرگ و ترور بیان داشت: به آنها که مرا تهدید کرده اند به مرگ و اینکه تصمیم دارند مثل حجاریان مرا ترور کنند، میگویم جز خدا از هیچ کس باکی ندارم و تا زنده ام جلوی تندروهایی که آبروی کشور و اسلام را برده اند می‌ایستم.