1

واکنش تهیه‌کننده “دورهمی” به شایعه جدایی شقایق دهقان، سیامک انصاری و ژوله از این برنامه

سینماژورنال: در روزهای اخیر خبری از سوی “دنیای تصویر آنلاین” منتشر شد درباره جدایی برخی از بازیگران “دورهمی” و از جمله سيامك انصاري، امير مهدي ژوله و شقايق دهقان از این برنامه به علت اختلافات داخلی.

به گزارش سینماژورنال بخشی از این خبر هم مربوط می شد به تغییر ساختار نمایشی و اجرای آیتمهای نمایشی به جای نمایش.

هاشم رضایت تهیه کننده این برنامه در گفتگویی که با “مهر” داشته تغییر ساختار نمایشی را تأیید کرده و البته توضیحاتی را هم داده درباره جدایی بازیگران کار.

شقایق دهقان از گروه جدا شده/ژوله فقط نویسنده است

تهیه کننده “دورهمی” گفته است: حدود یک هفته است که شقایق دهقان در تیم برنامه ما حضور ندارد ولی هیچ اختلافی هم در میان نبوده است. او دلایلی را مطرح کرد و قرار است دیگر در این پروژه حضور نداشته باشد. امیرمهدی ژوله نویسنده مجموعه همچنان با ما کار می کند و هنوز قرارهای کاری با هم داریم.

این تهیه کننده با اشاره به اینکه تغییرات برنامه در راستای خواست مردم است، عنوان کرد: عده ای نسبت به بخش نمایشی کار انتقاد داشتند و ما هم با توجه به بازخوردها در نظر داریم که تغییراتی را در کار اعمال کنیم. ما بازیگران جدیدی را به کار اضافه می کنیم و این رفت و آمدها بسیار طبیعی است. نمی توان گفت با رفتن یک بازیگر کار دچار فروپاشی شده است چراکه در این تیم اختلافی وجود ندارد.

الان دیگر مدیری کارگردان “دورهمی” است

این تهیه کننده همچنین درباره کارگردانی برنامه که در خبرهایی عنوان شده بود محراب قاسم‌خانی عهده دار آن بوده است، یادآور شد: زمانیکه ما از محراب قاسمخانی دعوت کردیم او حدود سه سال بود که کاری در تلویزیون نداشت و خودش دوست داشت با تجربه کارگردانی در این اثر حضور داشته باشد. با این حال تنها به عنوان نویسنده در کار حضور یافت و همزمان مهران مدیری میزانس ها و بخش هایی از کار را کارگردانی می کرد.

وی ادامه داد: بعد از رفتن قاسم خانی ما به طور رسمی از مدیری خواستیم که کارگردانی کار را بر عهده بگیرد که او هم پذیرفت و الان این کار دیگر گروه کارگردانی ندارد بلکه مدیری کارگردان «دورهمی» است.

رامین ناصرنصیر به کار می پیوندد

این تهیه‌کننده درباره بازیگران جدید حاضر در کار بیان داشت: قرار است بازیگرانی به جمع ما اضافه شوند که فعلا می توان به رامین ناصرنصیر اشاره کرد.