1

واریزی ۱۸میلیاردی متهمان سایپا به حساب مجری “من و تو”!!!

سینماروزان: در تازه ترین جلسه رسیدگی به متهمان اختلاس در سایپا، نماینده دادستان از نقش یکی از مجریان شبکه ماهواره ای “من و تو” در این پرونده پرده برداشت.

عباس حسینی نماینده دادستان در دادگاه اظهار داشت: براساس کیفرخواست پرونده جای تامل دارد از حساب‌های وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی[متهمان ردیف اول و دوم پرونده که زن و شوهر هستند!!] در شرکت شهاب پارس بالغ بر 18 میلیارد تومان به حساب خانمی واریز شده که بنا بر تحقیقات به عمل آمده این خانم مجری شبکه ضد انقلاب «من و تو» و مجری «مرجان‌ تی‌وی» بوده که در سال 94 از کشور خارج شده است.

متعاقب صحبتهای دادستان محمد فراهانی سردبیر خبرگزاری متبوع قوه قضاییه(میزان) با انتشار عکسی از گفتگوی  “آیه دریس” مجری “من و تو” با فرح دیبا نوشت: شخصی که روبروی بزرگترین غارتگر اموال ایران نشسته و مصاحبه می‌کند نامش آیه ادریس (البته اسم اصلی او آیه دریس است) است، فردی که در پرونده شرکت خودروسازی سایپا ۱۸ میلیارد تومان از اموال مردم ایران را به جیب زده و حالا در شبکه “من‌وتو” با پول مردم ایران تهیه کننده و مجری است.

آیه دریس یا آیه ادریس مجری و تهیه کننده شبکه «من و تو» که مشخص نیست چرا از سوی دو متهم اخلال در بازار خودرو 18 میلیارد عایدی داشته در سال ۹۴ به خارج از کشور مهاجرت کرده است.