1

هیأت انتخاب و داوران پنجمين دوره «جایزه فرشته» معرفی شدند

سینماروزان: اعضای هیأت انتخاب و  داوران بخش داستان كوتاه پنجمين دوره «جایزه فرشته» با موضوع «جاده» معرفی شدند.

به گزارش سینماروزان پس از برگزاری چهار دوره «جایزه‌ فرشته» و با توجه به حضور جوانان علاقه‌مند به حوزه‌های داستان‌نویسی و عکس، شهرکتاب فرشته تصمیم بر آن گرفت تا پنجمين دوره‌ از این اتفاق فرهنگي- هنري را با موضوع «جاده» در دو بخش داستانِ کوتاه و عکس و با هدف کشف و معرفی استعدادهای درخشان، ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج زبان فارسی و ضرورت نگاهی متفاوت به عکاسی برگزار کند.

با این هدف و پس از بررسی‌های کارشناسی، كاوه فولادي نسب، حسن محمودي و آرش صادق بیگی؛ اعضاي هيات انتخاب، و ناهيد طباطبايي، علي خدايي و شيوا ارسطويي داوران بخش داستان كوتاه پنجمين دوره «جایزه فرشته» خواهند بود.

در بخش داستان کوتاه، آثار ارسالی باید در فرمت doc یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات ۳۵۰۰ کلمه باشد. همچنین داستانِ ارسالیِ شرکت‌کنندگان در این رقابت نباید پیش از این در جايي منتشر شده باشد، مضافا اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه «جایزه فرشته» خواهد داشت. علاقمندان برای تکمیل فرم ثبت‌نام آنلاین و ارسال آثار خود می‌توانند به وب‌سایت جايزه فرشته به نشانی: http://jayezefereshteh.org مراجعه نمایند.

مهلت ارسال آثار از یکم دی‌ماه ۱۳۹۷ لغایت سی‌ویکم فروردین ماه ۱۳۹۸ خواهد بود. همچنین علاقمندان جهت هرگونه سوال می‌توانند با شماره ۰۹۰۲۸۲۲۰۰۴۵ از طریق تلگرام در ارتباط باشند.

گفتنی است «جایزه فرشته» پس از یک دوره تجربه چهارساله، از امسال به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه جایزه فرشته، خردادماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار خواهد شد.