1

همکاری معتمدآریا با نویسنده بدترین سریال نوروزی!!!⇔بانك پاسارگاد سومين تجربه ناموفقش را با اين گروه كليد خواهد زد؟!

سینماژورنال: بهرام توکلی بعد از شکستهای متوالی آثاری همچون “بیگانه”، “آسمان زرد کم عمق” و “من دیه گو مارادونا هستم” در گیشه، امسال شانس خود را در تلویزیون هم امتحان کرد و نگارش سریال نوروزی “بیمار استاندارد” را برعهده داشت که این سریال هم جزو یکی از کم مخاطب ترین سریالهای نوروزی شد و البته “همشهری جوان” هم به آن تمشک زرین بدترین سریال را داد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال این شکستها اما باعث نشده وی از پای بنشیند و باز هم تصمیم گرفته فیلم سینمایی بسازد.

تازه ترین فیلمنامه ای که وی پروانه ساخت آن را گرفته “برف سرخ” نام دارد و آن طور که “سینما” خبر داده بازیگر اصلی این فیلم فاطمه معتمدآریا خواهد بود.

توکلی و معتمدآریا پنج سال پیش از این و در “اینجا بدون من” همکاری داشتند؛ فیلمی که تنها تجربه موفق توکلی در جلب مخاطب عام بود. در اين اقبال هيجانات تند سياسي بعد سال ٨٨ و ممنوع التصويري معتمد آريا و بنرهاي پاره شده فيلم با تصوير او كه معلوم نبود چگونه پاره مي‌شد، نقش قابل توجهي داشت.

حالا توکلی که بعد از “اینجا بدون من” نتوانسته موفقیت و اقبالی که این فیلم داشت را تجربه کند بار دیگر به سراغ معتمدآریا رفته و بناست با حضور وی به عنوان بازیگر فیلم تازه اش را بسازد.

تهیه‌کننده معتمد بانک پاسارگاد هم هست

جواد نوروزبیگی تهیه کننده ای که دو سال قبل با حمایت بانک پاسارگاد آثاری نظیر “دیه گو…”ی توکلی را تهیه کرده بود در تولید “برف سرخ” به عنوان تهیه کننده کنار وی حضور دارد.

نوروزبيگي و معتمدآريا و باز بانك پاسارگاد تجربه ناموفق فيلم “بهمن” را داشتند كه  عليرغم فضاسازي هاي رسانه اي گسترده از جمله درباره  غائله كاشان، حتی در گروه “هنر و تجربه” هم اكران موفقي نداشت.

هنوز مشخص نیست ضلع سوم اين همكاري ها يعني بانك پاسارگاد اين بار هم حضور خواهد داشت يا خير؟

همکاری با آقازاده صنف طلا و جواهر و حالا…

نوروزبیگی اخیرا “سلام بمبئی” را با همکاری آقازاده صنف اتحادیه طلا و جواهر کشور به عنوان سرمایه گذار تولید کرد؛ فیلمی که بناست عیدفطر روی پرده برود.(اینجا را بخوانید)

حالا باید منتظر ماند و دید نتیجه تازه ترین همکاری نوروزبیگی-توکلی چه خواهد شد؟ آیا این دو خواهند توانست خاطره شکست “دیه گو…” را جبران کنند؟