1

همکاری بهرام رادان با اخوی مجیدی+عکس

سینماژورنال: کامران مجیدی برادر کوچکتر مجید مجیدی که سال گذشته فیلمی پر اشک و آه با نام “لاک قرمز” را در جشنواره داشت فیلمی با نام “زرد” را با حضور بهرام رادان کلید می زند.

به گزارش سینماژورنال “زرد” را یک جوان فیلم اولی به نام مصطفی تقی زاده می سازد و آن طور که “سینما” خبر داده پیش تولید این فیلم چند هفته ای است که آغاز شده و دست اندرکاران فیلم درخواست پروانه ساخت “زرد” را به اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد ارسال کرده اند تا بلافاصله بعد از صدور مجوز، فیلمبرداری آن آغاز شود. برنامه ریزی گروه برای شروع فیلمبرداری اول هفته آینده است.

ساره بیات، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار و مهرداد صدیقیان دیگر بازیگران اصلی این فیلم هستند. رادان و ساره بیات برای اولین بار است که در این فیلم سینمایی هم بازی می شوند. اما رادان و شهرام حقیقت دوست دومین همکاری شان را تجربه خواهند کرد. این دو 14 سال قبل در “عطش” با یکدیگر همبازی بودند. این فیلم بازیگران دیگری نیز دارد که بزودی معرفی می شوند.

مصطفی تقی زاده ساخت چندین فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه اش دارد و برای اولین بار است که پشت دوربین یک فیلم بلند سینمایی قرار می گیرد. فیلم های نیمه بلند رها و عقربه ها آخرین فعالیت های او در سینماست که در چند جشنواره خارجی به نمایش درآمد. او در چند فیلم سینمایی دستیار کارگردان بوده که “کلاشینکف” سعید سهیلی یکی از آنهاست.

کامران مجیدی
کامران مجیدی