1

همکاری بازیگران کشف حجاب کرده با بهروز وثوقی در سریالی محصول GEM!+عکس

سینماژورنال: کشف حجاب متوالی صدف طاهریان و چکامه چمن ماه (اینجا و اینجا را بخوانید) بسیاری از مخاطبان را با این پرسش مواجه کرد که هدف آنها از این ماجرا چیست؟

به گزارش سینماژورنال اینکه فقط مهاجرت از ایران و اقامت در آن سوی آبها را ریشه این ماجرا بدانیم نمی تواند دلیلی کامل باشد.

تولید سریال با بازیگران درجه سه

گویا واقعیت امر هم چیزی جز این است؛ شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که این دو بازیگر بخشی از تیم تولید سریالی هستند که به سفارش شبکه ماهواره ای GEM تولید می شود!!!

گردانندگان این شبکه ماهواره ای در فاز تازه فعالیتهای خود کوشیده اند سهمی را هم برای تولید سریالهای ایرانی اختصاص دهند.

در بدو مطرح شدن این ایده رایزنیهایی با برخی کارگردانان و بازیگران مطرح تلویزیون ایران هم برای همکاری انجام و پیشنهاداتی طرح شد اما اغلب چهره های سرشناس به این پیشنهادات پاسخ منفی دادند.

این شد که گردانندگان شبکه مذکور سعی کردند با جذب بازیگران درجه دو و سه برنامه خود را پیش ببرند.

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران جذب شده برای سریال سازی هستند و گویا چند بازیگر دیگر هم به زودی به آنها می پیوندند.

کارگردانی سریالی که این بازیگران در آن حضور دارند و فیلمبرداری آن در مالزی انجام می شود را هم یک تلفیلم ساز داخلی به نام محمد راوندی برعهده دارد!!!

بهروز وثوقی هم هست
نکته جالب این ماجرا آن است که بهروز وثوقی بازیگر آثاری چون “قیصر” و “گوزنها” که سالهاست مقیم آمریکاست یکی از نقشهای اصلی این سریال را بازی خواهد کرد!!

وثوقی در سالهای اخیر”فصل کرگدن” بهمن قبادی هم بازی کرده بود و حالا حضورش در سریالی محصول GEM عجیب به نظر می رسد.

چکامه چمن ماه در کنار بهروز وثوقی
چکامه چمن ماه در کنار بهروز وثوقی