1

همه چیز در مسیر رکوردشکنی تعداد مسئولیتهای مدیرعامل ۱۴شغله⇐رییس سازمان سینمایی: شعبات خانه سینما را در کل کشور راه‌اندازی می‌کنیم تا شاهسواری بشود مدیرعامل «خانه سینمای ایران»!!!

سینماروزان: حجم بالای مشکلات صنفی بدنه سینمای ایران نیاز به یک هیأت مدیره پویا و چابک برای پیشبرد امور را بیش از هر زمان دیگری کرده است و در این بین اینکه مدیرعامل این نهاد مدام مسئولیتهای تازه ای بپذیرد منطقی به نظر نمیرسد.

به گزارش سینماروزان فقط به عنوان مشتی نمونه خروار بدنه سینمای ایران هنوز از داشتن یک «بیمه درمانی جامع» محروم است و هیأت مدیره و شخص مدیرعامل که میتوانند با تعامل و رایزنی با مقامات بالادستی شرایط راه اندازی این بیمه جامع را ایجاد کنند خود را درگیر اموری کرده‌اند با حداقل فایده برای صنف، منصفانه نیست.

در این شرایط اینکه محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی هم در تازه ترین گفتگوی خود به جای حرکت دادن مدیران صنفی در جهت فعالیت صنفی، از راه‌اندازی شعبه برای خانه سینما حرف بزند واقعا عجیب است. حیدریان به «شرق» گفت:  قرار است شعبات خانه سينما در کل کشور را راه‌اندازي کنيم؛ مثلا آقاي شاهسواري که الان مديرعامل خانه سينما هستند، از اين به بعد بايد مديرعامل «خانه سينماي ايران» شوند!!

اینکه مدیرعامل 14شغله خانه سینما با راه اندازی شعبات مختلف خانه سینما مسئولیت یا مسئولیتهای جدید خواهد گرفت میتواند اسباب ثبت رکوردی تازه در تعدد مسئولیت نامبرده نه فقط در ایران بلکه در جامعه جهانی باشد؟؟