1

همزمان با ۶ میلیاردی شدن “سالوادور”⇐ پخش‌کننده فیلم از نقش اهالی رسانه و سینماداران در این فروش بالا سخن گفت

سینماژورنال: در آستانه ورود به سومین هفته اکران نوروزی قرار داریم و این رضا عطاران است که با کمدی “من سالوادور نیستم” همچنان مخاطبان را به خود جلب می کند.

به گزارش سینماژورنال “سالوادور…” که توسط منوچهر هادی کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن را منصور سهراب پور و امیر پروین حسینی برعهده داشته اند فروشش را 6 میلیاردی کرده و با توجه به اینکه تا انتهای فروردین روی پرده خواهد ماند رسیدن به فروش نهایی 8 میلیارد برایش دور از دسترس نخواهد بود.

فیلمی که بتواند مخاطب را سرگرم کند در هر فصلی فروش می کند

حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش فیلمسازان رسانه که “سالوادور…” را در ابتدای اسفندماه که همواره فصل مرده اکران تلقی شده روی پرده فرستاد در گفتگو با سینماژورنال با بیان اینکه آثار استاندارد همواره و در هر فصلی مورد توجه قرار می گیرند بیان داشت: سالها تجریه پخش و تولید مرا به این نتیجه رسانده که اگر فیلمی بتواند مخاطب را سرگرم کند قطعا خواهد توانست در هر فصلی روی پرده برود و اتفاقا خوب هم بفروشد. مخاطب روزگار ما آن قدر باهوش است که سریعتر از حد تصور نسبت به اثری که سرگرمش کند و به نوعی برایش رویاپردازی داشته باشد واکنش مثبت نشان می دهد و همین واکنشهای مثبت است که در درازمدت به نفع فیلم و سینما تمام میشود.

این پخش کننده درباره اقبال مخاطبان به “سالوادور..” در نقاط غیر پایتخت گفت: ما سعی کرده ایم شرایطی را فراهم آوریم مخاطبانی که در نقاط دورافتاده و شهرستانهای دور از پایتخت هستند هم بتوانند فیلم را ببینند و برای همین “سالوادور..” در اغلب استانها و شهرستانها  روی پرده است و تقریبا در همه جا هم رضایت مخاطبان را جلب کرده است.

حبیب اسماعیلی
حبیب اسماعیلی

نقش اهالی رسانه و سینماداران در فروش بالای آثار نوروزی

اسماعیلی با بیان اینکه فروش شش میلیاردی این کمدی آن هم بعد از یک ماه و اندی از اکران در کنار تیم تولید فیلم و شیوه پخش آن به فعالیت رسانه ها هم بازمی گردد به سینماژورنال گفت: اهالی رسانه بخصوص آن دسته از اهالی رسانه های مجازی که در ایام نوروز هم سینمای ایران را تنها نگذاشتند و سعی کردند درباره فیلمها به مخاطبان اطلاعات بدهند نقش مهمی در فروش بالای فیلمها و از جمله “سالوادور…” داشتند. جا دارد به نوبه خودم از آنها تشکر کنم.

وی ادامه داد: سینماداران ایرانی و پرسنل شریف سینماهای کشور نیز در این ایام به مانند همیشه از بودن کنار خانواده هایشان کم کردند و کنار سینمای ایران بودند و برخی شبها به دلیل سانسهای فوق العاده “سالوادور…” تا نیمه های صبح فعالیت داشتند. به آنها هم دست مریزاد می گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند.