1

همزمان با آغاز اکران آنلاین⇐پوستر «زیر نور کم» رونمایی شد

سینماروزان/امید عشیری: پوستر فیلم سینمایی «زیر نور کم» به کارگردانی محمد پرویزی و تهیه کنندگی احسان رسول‌اف با تصویری از لیلا زارع و صابر ابر رونمایی شد. طراحی این پوستر در استوديو مداد جادو انجام شده است.

لیلا زارع، صابر ابر و حمیدرضا آذرنگ و بهناز جعفری به همراه بیتا بادران، تیرداد کیایی، رابعه مدنی، روح الله کمانی و نیلوفر شهیدی در این ملودرام اجتماعی به ایفای نقش پرداخته اند.

«زیر نور کم» که بر اساس فیلمنامه ای با عنوان «سمفونی تولد» نوشته محمد پرویزی ساخته شده، درونمایه ای متفاوت با آثار سالهای اخیر سینمای ایران دارد و به موضوع عوارض اجتماعي خاطره مي‌پردازد .مرزهاي اخلاقي آدمهايي كه از زندگي ما رفته اند ولي در خاطر ما هنوز زنده اند كجاست ؟ اين پرسش فيلم است.

این کارگردان که کارگردانی فیلم سینمایی «لابی»‌را نیز در کارنامه دارد، در یادداشت کوتاهی درباره «زیر نور کم» نوشته:«من از آدمهایی که از زندگی ام رفته اند (تا به امروز) خلاصی ندارم. نمی توانم آنها را جایی رها کنم، چون به شکل های متفاوتی بازمی گردند و با لحظه های خوبِ زندگیم ترکیب می شوند. این درهم تنیدگی آنها گاهی تکان دهنده است. سر زده کسی از راه می رسد دور میزی که نباید باشد حاضر می شود. شده با آنها ساعت ها و یا روزها جایی دیگری بوده ام. همین وقت هاست که زندگی ام زیر و رو می شود… به این خاطرِ که جایی که هستم یا باید تاریک تاریک باشه، یا روشنِ روشن… من از ماندن « زیر نورِ کم» می ترسم.»

اکران آنلاین این فیلم از هفتم فروردین در دو سامانه آنلاین فیلیمو و نماوا آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن های فیلیمو و نماوا به تماشای این ملودرام اجتماعی بنشینند.

فیلم +زیر+نور+کم
فیلم +زیر+نور+کم