1

همراهی بابک حمیدیان با فیلم تاریخ آبیهای پایتخت+عکس

سینماروزان: بابک حمیدیان بازیگر سینما با حضور در استودیوی شخصی رضا یزدانی به جمع راویان فیلم «آبی به رنگ آسمان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر رفیعی پیوست.

حمیدیان که آثاری در گونه‌های مختلف را در کارنامه دارد پیرامون انگیزه خود از حضور در مستند مربوط به تاریخ باشگاه استقلال تهران گفت: ناصر حجازی مهم ترین دلیل حضورم در این اثر تاریخی بود.

در «آبی به رنگ آسمان» علاوه بر بابک حمیدیان، چهره هایی همچون همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی نیز حضور داشته‌اند. یزدانی ضمن روایت، دو قطعه متفاوت نیز برای این فیلم خوانده است. این مستند بیش از هفتاد نفر از بزرگان مجموعه آبی از نسل دوچرخه سواران، تاج و استقلال را نیز همراه خود دارد.

خشایار الوند با نگارش متن و رضا تاری‌وردی به عنوان تدوینگر در کنار دیگر عوامل این کار از جمله شهاب کاظمی(مشاور پروژه)، سعید اژدر(مدیر تولید)، میثم نظیمی(تصویربردار)، محمد مرتضایی(صدابردار)، محمد خرمی‌نژاد(صدابردار استودیو)، گشسب بانو بحرینی و گشتاسب بحرینی(موسیقی متن) و…  رفیعی را که در حدود دو سال مشغول ساخت این مستند است، همراهی کرده‌اند.

رفیعی که تهیه و تولید «من ناصر حجازی هستم…» با حضور ستاره‌هایی همچون شهاب حسینی، بهرام رادان، پرویز پرستویی، مسعود رایگان، مهران مدیری و رضا یزدانی را در کارنامه خود دارد، با «آبی به رنگ آسمان» امتداد علاقمندی خود برای کار در گونه ورزشی را پی می‌گیرد.

آبی به رنگ آسمان
آبی به رنگ آسمان