1

همبازی شدن باران کوثری با حامد بهداد در فیلم تازه علیرضا امینی/بهداد همان بازیگری است که در دوران ممنوع‌الکاری، خرج باران را می‌داد

سینماژورنال: باران کوثری بازیگر توانای سینمای ایران که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر برای بازی در “کوچه بینام” برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شده بود برای بازی در فیلم تازه علیرضا امینی قرارداد بست.

به گزارش سینماژورنال باران کوثری در این فیلم که “عقربه روی 220” نام دارد ایفاگر نقش اصلی زن داستان است؛ زنی اجتماعی و به شدت صریح که عقاید خاص خود را دارد.

شنیده های سینماژورنال حکایت از آن دارند که کار تازه امینی علاوه بر رگه های اجتماعی زمینه های اکشن هم دارد و فیلمی است پر از تحرک.

جالبتر از همه آنجاست که بناست در “عقربه روی 220” حامد بهداد نقش مقابل باران کوثری را ایفا کند.

از “دایره زنگی” تا “روز سوم”

بسیاری از مخاطبان سینمای ایران زوج باران کوثری-حامد بهداد را به واسطه بازی در درام نفس گیر “روز سوم” ساخته محمدحسین لطیفی می شناسند.

البته بعدتر از آن هم این دو بازیگر در بخشهایی کوتاه از کمدی “دایره زنگی” ایفای نقش کرده بودند.

از این دو بازیگر یک درام گزنده اجتماعی به نام “خانه دختر” هم در آستانه اکران است.

همکاری با کارگردان دو فیلم توقیفی

به گزارش سینماژورنال ایفای نقش این دو بازیگر در کار تازه امینی که دو فیلم توقیفی با نامهای “بلوک نه خروجی دو ” و “دلتا ایکس” در کارنامه دارد ناخودآگاه ذهن را به سمت صحبتهایی می برد که چندی قبل از سوی باران کوثری درباره بهداد مطرح شد.

باران کوثری در آخرین گفتگوی مفصل خود با اشاره به دوران ممنوع الکاریش در دوران مدیریت جواد شمقدری بر سازمان سینمایی، از این گفته بود که در تمام دوران ممنوع الکاری این حامد بهداد بود که خرج او را می داد!!!